#1 Skrevet August 23, 2007 Legger ut noen bilder etter en liten poleringsrunde med mequiars,Bilen ble rubbet og polert i mai og lagt på et beskyttelselag Meguiars Mirror Glaze #21 Synthetic Sealant . Bilen ble vasket med mequiars såpe og hadde på Meguiars Mirror Glaze #7 Show Car Glaze. Synes resultatet ble strålende. (Ps greit når naboen kommer å gjøre dette.) Hilsen Jøran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2007 Ser ut som han har gjort det før. Ble blankt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2007 ser meeeget nice ut:) her går det og kun i maguiars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2007 Wow, supert resultat Jøran. Tror du jeg kunne fått lånt naboen din en kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2007 så bra ut det der!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2007 Tror du jeg kunne fått lånt naboen din en kveld Tror kanskje det kan gå..... Iallfall om du tar med bilen til han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2007 Se her ja, der var det litt bilder... Synd det er så vanskelig å se dybde og glans på bilder av sølvgrå bil...Bilen er iallefall meget blank. Men Jøran, veit at jeg ikke liker å være med på bildene? hehe... Er ikke noen som har noen bilder av bilen fre Tour de Mjøsa forresten? Får å vise litt mer av hva jeg får til, så skal jeg komme med en liten reportasje om en bil jeg skal ta i helga...MEGET herpa lakk på en Audi 80 Stv. Bilen etter behandling i Mai Beste speilbilde jeg fant av den, Ser litt barskere ut i dag må jeg si... Så et par av en anna bil jeg tok for Jøran: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2007 Men Jøran, veit at jeg ikke liker å være med på bildene? hehe... Synes du gjorde en god jobb så du måtte bare bli med på et bilde......hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2007 Så bra ut dette! #21 er en veldig bra sealent. Men syns den er best på solide farger, altså uten metallic. Men bilen så meget bra ut. Har Allroad i samme farge selv. Her er et bilde av panseret mitt. Dp maxwax toppet med Souveran spray wax. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2007 Wow, supert resultat Jøran. Tror du jeg kunne fått lånt naboen din en kveld Få se om ikke han blir med på en vestlandstur da. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2007 bilde fra tour de mjøsa... lookin good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...