Troms: noen her som har en orginal navi plate(cd-rom)

Anbefalte innlegg

hei

noen her i tromsø som har ei orginal cd rom til RNS-D??Som eg kunnet tenkt og prøvd på min navigasjon pluss og se om det funker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prød dæ nede på møller, di har nok sekkert dein plata ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prød dæ nede på møller, di har nok sekkert dein plata ;)

har prøvd møller men dem hadde ikke og måtte bestile og da måtte eg betale for cden: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, neij, e nu bære å betal:) va nu vel ikje SÅ dyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, neij, e nu bære å betal:) va nu vel ikje SÅ dyrt?

nei trur det var 1300-1400 spenn,men har fått kopiert med ein som har orginal cd..men funker fan meg ikke på min men funker på hans sin audi(han bor i førde)

så vil vente og se om noen har så eg kan prøve..må jo være noen her på forumet i tromsø som har navigasjon som eg har...menmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å kjøpte navi plata fra møller igår, dem har 2006/2007 plater til halv pris, betalte ca 700 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å kjøpte navi plata fra møller igår, dem har 2006/2007 plater til halv pris, betalte ca 700 kr.

Hmmm...måtte til å kjøpe den,meen kjøpte den før 1300kr på onsdag...: bh : fekk og ikke rabatt: mad :og navien virker fan meg ikke nå heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.