#1 Skrevet August 24, 2007 hei noen her i tromsø som har ei orginal cd rom til RNS-D??Som eg kunnet tenkt og prøvd på min navigasjon pluss og se om det funker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2007 prød dæ nede på møller, di har nok sekkert dein plata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2007 prød dæ nede på møller, di har nok sekkert dein plata har prøvd møller men dem hadde ikke og måtte bestile og da måtte eg betale for cden: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2007 ja, neij, e nu bære å betal:) va nu vel ikje SÅ dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2007 ja, neij, e nu bære å betal:) va nu vel ikje SÅ dyrt? nei trur det var 1300-1400 spenn,men har fått kopiert med ein som har orginal cd..men funker fan meg ikke på min men funker på hans sin audi(han bor i førde) så vil vente og se om noen har så eg kan prøve..må jo være noen her på forumet i tromsø som har navigasjon som eg har...menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2007 Var å kjøpte navi plata fra møller igår, dem har 2006/2007 plater til halv pris, betalte ca 700 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2007 Var å kjøpte navi plata fra møller igår, dem har 2006/2007 plater til halv pris, betalte ca 700 kr. Hmmm...måtte til å kjøpe den,meen kjøpte den før 1300kr på onsdag... fekk og ikke rabatt: mad :og navien virker fan meg ikke nå heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...