#1 Skrevet August 24, 2007 Noen som skal på vacn treffet neste helg, 1september? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2007 : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2007 Hvilken vei kjører dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2007 Vi skal en gjeng,Meg, Allis, Øystein, Bjørn Tore. så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2007 Vi skal en gjeng,Meg, Allis, Øystein, Bjørn Tore. så langt. Når drar dere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2007 Hmm, er jeg dum om jeg spør om dere kjører E18? Kunne jo altids slengt dere på en kolonne fra Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2007 seff... ein heil bøling faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2007 Når drar dere?? Allis er ikke feredig på jobb før halv 2 på fredag så blir vel 2 3 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2007 Nesten så jeg vurderer om seaten skal få seg en tur på banen før den selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2007 Hvilken vei kjører dere?I quote myself. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2007 Ser ut til at det blir tur på meg og noen andre også! tror vi kjører på torsdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2007 Hei jeg kjører på fredag, prøver å komme av gårde etter 1400, noen andre som kjører fredag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2007 Vist det vert til at eg reiser vert det Fredag på meg og. Men usikker på tidspunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2007 Tror eg reiser i 14-15 tiden på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2007 Kan noen ta med hjelmen min for meg ? Skal fly hjem (Sandefjord) og har mye å få med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2007 Vi drar vel i 14 15 tiden. så er vel bare å finne en måtte plass funket bra med å møtes ikea p plassen når vi dro til våler ??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 30, 2007 Kan noen ta med hjelmen min for meg ? Skal fly hjem (Sandefjord) og har mye å få med meg. Har helt sikker plass bak i audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 30, 2007 Har helt sikker plass bak i audien Hei Jan! Jeg fant en grosse bag som jeg klarte å få trykt den nedi, ellers takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 31, 2007 Møtte på Ikea rundt 1400. Så kan vi kjøre samlet. Jeg er å nå på 971 13 659 så ingen blir forlatt...... Da gjelder det bare for meg å være der til rett tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 31, 2007 Kos dere! Ikke tur for meg i år desverre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 31, 2007 Vi drar også nedover men rekker ikke denne tiden dersverre! Så vi satser på og ta dere igjen over vidda! Ses på SKOGEN da peepz! THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...