#1 Skrevet August 24, 2007 Hei Er nå på min andre A4 B5, og ingen av disse hadde/har nedleggbar bakseterygg. Den første var førstegangs. reg i des. 96 og den jeg har nå er førstegangs. reg mai 97. Begge bilene ble solgt ny i Norge. Var dette "tillegsutsyr"? Noen som har peil?? Merker det trengs til tider.... Noen som evt. har satt dette inn? Er jo en stål plate mellom kofferten og kupeen, er det et problem å fjerne den? Takker for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2007 Det står noe om dette i instruksjonsboken din (husker dessverre ikke helt hva som stod, men vi lurte på det samme en gang og fant det der). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2007 om det er stålplate der så er det jo ikke no grunn for å legge ned setene..derfor heller ikke org montert... platen må skjæres bort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2007 om det er stålplate der så er det jo ikke no grunn for å legge ned setene..derfor heller ikke org montert... platen må skjæres bort... nei det er greit, spørsmålet da er om det er mulig å ettermontere nedleggbare seter? Altså om det er trykt å fjerne veggen, har den noen viktig mening den dag idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2007 Veggen hjelper sinnsykt til med stivheten på tvers av kupéen, (vridning) så med mindre du ikke vil ofre noe av dette, bør den bli stående.. Men tanken er jo bra, er flere biler som har denne funksjonen så det er sikkert ikke umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2007 Okei, takk for alle svarene:D Blir nok stående slik som det er en god stund til:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2007 jeg vet ikke hvorfor jeg kan legge ned mine og ikke du, men kan se i boka mi angående modellen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2007 jeg vet ikke hvorfor jeg kan legge ned mine og ikke du, men kan se i boka mi angående modellen min. Ja det hadde vært knall:D kan jo gjerne snakkes på treffet i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...