#1 Skrevet August 24, 2007 lurer på å kjøpe meg 8-19 et 35 med 235,35,19 dekk til touranen min,. noen som aner om dette i de hele tatt går?? er jo et 48 orginalt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2007 Det går, men er ikke lovlig pga endring av innpress er for stor. Felgene/dekka blir så vidt synlig utenfor skjermkanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2007 Jeg tok ikke sjansen på min touran med 18" et 35 der hadde det nok subba i skjermene, ihverfall med litt senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2007 Kjører med 8,5"x19" ET35 med 265/30-19 (Falken dekk) og med HR senkefjærer. Har aldri subba, og tror heller ikke det er lett å få til. Hadde det vært justerbart så hadde nok muligheten vært der, så da tror jeg man må høyere innpress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...