#1 Skrevet August 24, 2007 Hei, har fått meg bredbåndslambda plx500, så nå vil jeg få koblet til turtall, turbotrykk og hastighet opp mot denne. Så er det noen som vet hvilken av ledningene til hjerne som gir signal om turtall, turbotrykk og hastighet? Trenger et signal som jeg kan måle Hz på utifra det jeg har lest. Har sett litt på denne, men usikker på hva som er hva... http://www.snstuning.com/DIY/Digi%20Diagrams/ecu.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2007 8 og 18 er hallgiver 25 er coil Ville dog være skeptisk til å gå inn på ledningen til hallgiver. Ladetrykket kommer fra spenningen på mapsensoren og kan leses ut i VAG-Com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2007 Har nå fått koblet opp turteller på plx'n. Hvor står hallgiver? Jeg skulle gjerne hatt volten som er på mapsensoren ut av hjernen, hvordan gjør jeg det lettest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Tipper det er enklest med ekstern mapsensor, slik som innovate bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2007 Tipper det er enklest med ekstern mapsensor, slik som innovate bruker Hvordan kobler jeg ekstern mapsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...