#1 Skrevet August 24, 2007 Hei! Som flere på dette forumet så har jeg samme problem. CC funker ikke. Jeg er ikke sikker på hvor de ulike enhetene (styreenhet, sensorer, vakumslanger etc) ligger i min bil for å få testet ut de ulike tingene som er nevnt som mulige feilkilder i div tråder. Kan noen hjelpe meg hvor jeg skal begynne feilsøkingen? Gjerne med forklaring etter teskje prinsippet. Har noen sånn tilfeldigvis el-skjema for CC til A8 liggende så mottar jeg gjerne en e-post med det..... espen.lysholm@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2007 Kom igjen da. Er sikker på at noen vet dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2007 Sjekket trykkbrytere på pedalene? Clutch og Brems? Hadde samme problem på min,da var ene trykkbryter gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2007 Hei! Er Tiptronic, men hvor sitter disse bryterne normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2007 Hei! Er Tiptronic, men hvor sitter disse bryterne normalt? På audi'n min rett ovenfor pedalen. Vises godt med en vakumslange tilkoblet,du må muligens demontere deksel under rattet er det like trangt som på min. Styreenheten ligger på min under rattet. Du har nyere bil så kan hende at det kan feilsøkes med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2007 Hei! Får søkt litt mer med Vag com. Men den finner iallefall ikke feil på generell gjennomgang. Er byttet motor og gir på bilen. Mener å ha lest at cc må aktiveres igjen når styreenheten har vært fra koblet. Kanskje det kan være en potensiell feil. Noen som vet hvordan man aktiverer cc i vag com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2010 Kom du noen vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...