#26 Skrevet August 25, 2007 Tror ikke du vet at vekter koster!Maskinene koster og mann i arbeid koster..... Joa,men bruker ikke rart med tid og vekter på 4stk dekk. 320kr er jaggu nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 29, 2007 Betaler rundt 300-400 kr jeg. alt ettersom hvilken dim det er på hjula. Da er det med balansering. Øverland dekk! Super service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 30, 2007 Fant et sted som tar 500, så det blir bytta idag. Gidder ikke lete mer, begynner å haste med å få dem på uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 30, 2007 Sist jeg fikk gjort noe sånt fikk jeg et firma her på Lillehammer til å gjøre det for 300,-. Det synes jeg er greit, noe mer enn det bør det ikke koste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...