#1 Skrevet August 24, 2007 Vet at dette varierer, men spør alikevel; Hva koster sånn ca å få lagt om 4 dekk på dimensjon 225/45/17? Har sjekket litt rundt og syns blant annet 800 kroner er mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2007 Vet at dette varierer, men spør alikevel;Hva koster sånn ca å få lagt om 4 dekk på dimensjon 225/45/17? Har sjekket litt rundt og syns blant annet 800 kroner er mye.. pr dekk? 800 tilsammen er nok ikke ille.. det det koster ca ca.. men 800kr pr dekk da er det mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2007 Dersom Møller har fastpris på dette rundtom i landet koster det 400,- Det gjør det ihvertfall på Møller Bil Slependen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2007 jeg syns 800 er ille. men det er det det koster.. selvfølgelig for 4 dekk, inkl. balansering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2007 Jeg betalte ikke mer enn 200 her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2007 Jeg hadde 4 felger med dekk som sto på bilen og skulle legge om til 4 nye dekk som var kjøpt ett annet sted, dette ble jeg fakturert 1 time for. Enig at det er dyrt nok, men på andre siden så tviler jeg ikke på at det sikkert tok nærmere 1 time å gjør jobben, så da er det kanskje ikke så ille? Betaler en kun 200 kr for en slik jobb så kan ikke firma sitte igjen med mye penger dersom ikke alt foregikk svart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2007 mellom 200-400 er vel vanelig, noe annet en det er jo raaaan=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2007 Akkurat fått lagt på dekk på felger jeg hadde kjøpt et annet sted, og betalte 580 blanke kroner for det.. Det er inkl påleggning og avballansering.. Skulle først ha 700 kr, men fikk pruta litt og dem brukte ikke så lang tid som dem regna med først trur jeg.. Det var 215/35-18 dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2007 Det var ikke svart, jeg bar riktignok felgene fra bilen til maskina og tilbake, og det det hele var gjort på 20-30min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2007 Nei viss det ikke tar mer enn 20-30 minutter så er jeg enig i at 800 kr er veldig mye, men min erfaring er ihvertfall at det nok er nærmere normalpris enn 200, betalte selv 580 kr da det var timeprisen hos de som gjorde det forrige gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2007 spørs jo mye på om dekka er løse, eller om dem sitter på bilen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2007 ca 500,- med avbalansering hos Gundersen sportcars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2007 Får det gjort gratis her i byen....Klubbmedlem som jobber i ViaNor:) Men ellers ligger det på rundt 400-500 kroner for 4 dekk med avbalansering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2007 Listepris her i byen er 600 for 4 hjul. Jeg fikk det for 400, og fikk beskjed om at hvis jeg hadde hatt med meg en 2-liter med is så hadde det blitt 200.... (Var varmt da jeg la om hjul ja.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2007 Dekkskift har jo grei pris for klubbmedlemmer, synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 25, 2007 Dekkmann skulle ha 767.- for å legge på nye dekk på felger som var på bilen, inkludert avbalansering og nye ventiler. Rimeligste jeg fant i Bodø.. 1060,- skulle CD Cardic forhandleren ha(Autoparts), og det er svindyrt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 25, 2007 Møller her i Tromsø har fast pris på 400 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 25, 2007 Møller her i Tromsø har fast pris på 400 kr men dette gjelder vel om man handler dekk der? Eller kan man dra på møller med dekk kjøpt andre steder: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 25, 2007 Prisen på 800 var for 4 hjul ja. Får høre rundt litt mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 25, 2007 Hææ 800kr er jo ran! Jeg fikk tatt av 4 dekk, dratt hjem og lakkert felgene. Kom tilbake etter noen dager og lagt de på igjen og avbalansert for 250kr:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 25, 2007 Jeg betaler 0kr pr dekk påsatt og ferdig avbalansert,total 0 blanke norske kroner. Men det er pga av at jeg kjenner karen som driver sjappa,han tar egentlig 80kr pr dekk påmontert felg og avbalansert mener jeg. 800kr er jo syyyyykt dyrt.. Hvordan kan de ta det når de nesten ikke har noe utgifter med det,kun litt "glidemiddel" etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 25, 2007 Jeg betaler 0kr pr dekk påsatt og ferdig avbalansert,total 0 blanke norske kroner. Men det er pga av at jeg kjenner karen som driver sjappa,han tar egentlig 80kr pr dekk påmontert felg og avbalansert mener jeg. 800kr er jo syyyyykt dyrt.. Hvordan kan de ta det når de nesten ikke har noe utgifter med det,kun litt "glidemiddel" etc. Tror ikke du vet at vekter koster! Maskinene koster og mann i arbeid koster..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2007 men dette gjelder vel om man handler dekk der? Eller kan man dra på møller med dekk kjøpt andre steder: klø : usikker på den faktisk, men tror det er uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 25, 2007 400,- er mer eller mindre fast pris i Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 25, 2007 Husker i gode gamle dager da Strømmen dekk og bil fortsatt fantes. Der gikk du inn og la om dekk selv. Tok av gamle dekk og la på nye. Avbalanserte og skrudde på bilen selv. Betalte 25 kr pr dekk som skulle dekke lodd og glidemidel. Synes det var helt genialt jeg. Var på den tiden jeg kjørte BMW så det ble hyppig byttet bak dekk. Og da var det genialt å bare dra ditt å gjøre det selv og betale 50 kr når du gikk for å låne maskinen til å vri av og på nye dekk bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...