Felles kjøring til Rudskogen 1.sept?

Anbefalte innlegg

Ja tenkte å dra ved 7 tida for å rekke det! ja blir vel banekjøring tenker jeg: smil :

 

Lillestrøm?

 

Tror vi satser på rundt 7 ja, Lasse og Mats skal være med også pluss et par til;)

Enklest å kjøre E6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi satser på rundt 7 ja, Lasse og Mats skal være med også pluss et par til;)

Enklest å kjøre E6.

 

okey:) da blir det E6, som regel litt iverig kjøring å da hehe: smil : Tror nok at 7 er passe ja, hvis vi skal rekke det første utslippet på banen osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey:) da blir det E6, som regel litt iverig kjøring å da hehe: smil : Tror nok at 7 er passe ja, hvis vi skal rekke det første utslippet på banen osv.

 

Ser ut som det blir regn utover dagen også så da er det best å komme tidlig: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir regn utover dagen også så da er det best å komme tidlig: rolleyes

 

Rekker dere førermøtet til ni da? Er ikke dette obligatorisk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker dere førermøtet til ni da? Er ikke dette obligatorisk?

 

Alle treff jeg har vært på så kommer de ikke igang før hvertfall en halvtime senere enn program, som regel en time....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir muligens med. Skal muligens til Gjøvik i helga og vurderer Rudskogen på lørdag, litt avhengig av vær osv.

 

Kl 7 på Statoil som vanlig som gjelder, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ta følge med oss som reiser i morra kl 13 :P

Bilen min er ihvertfall pakket og klar. Drikke og mat står i kjøleskapet, isbiter og kjøleelementer ligger i frysen for og bli til ja f.eks is :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer avreise seg ! Da sees vi på skogen folkes! Husk og kjøre pent og bruk fornuften!

 

GOD TUR!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir muligens med. Skal muligens til Gjøvik i helga og vurderer Rudskogen på lørdag, litt avhengig av vær osv.

 

Kl 7 på Statoil som vanlig som gjelder, eller?

 

Ja vi reiser hvertfall fra Statoil kl7, plukker opp resten av gjengen på Lena:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører skreifjella? :\

 

Jepp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men daså.. blir vel kjøre'ende andre veien jeg daa.. ses sikkert nedpåder! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ses vi på statoil kl 7 imora! fanger'n sprakk i dag når jegh kjørte til jobb da: gråter : kom et ekron midt i veien som jeg traff..hjelper lite med bra bremser når dekka sklir...så håper jeg får sveisa det og sparkla...: gråter :

 

så blir vel kjøre uten fanger jeg da..like greit hvis man skal på bane kansje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.