#1 Skrevet August 25, 2007 Har 3 forskjellige problemer som jeg skulle hatt fikset på dørene mine: 1: Førerdøren "henger", d.v.s. at den subber litt borti kanalskjørtet i nedre kant og er dermed litt tregere å få igjen. Hvordan får man justert dette? 2: Når passasjerdøren åpnes så blinker kupelyset konstant, hvorfor? Skjer ikke på noen av de andre dørene... 3: Døråpneren på innsiden av førerdøren henger litt, altså den er litt "slakk i strikken".....hehe Regner med at jeg må ta av dørtrekket og bytte ut noe slitte plastdeler eller kanskje selve hendelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2007 Har fikset prob. 1 og 3:) 1 Tok bare å løftet litt å døra slik at den passet bedre, fant ikke ut noen annen måte å justere den på men ser ut til at det hjalp. 3 Var ei fjær på innsiden av dørhendelen bak dørtrekket som var knekt, må kjøpe ny slik at hendelen holder seg på plass. Men prob. 2 skjønner jeg ingenting av. Når motoren er avslått så blinker ikke kupelyset, bare når motoren er igang fant jeg ut. Og den blinker i regelmessig takt, er sikkert en indikator for et eller annet men hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2007 Ikke vært borti slik blinking på b5 men på en b6. Der var det kortlutning i ledningene til takbelysningen over baksetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2007 Ikke vært borti slik blinking på b5 men på en b6. Der var det kortlutning i ledningene til takbelysningen over baksetet. Men er kun blinking hvis passasjerdøra er oppe, gjaldt det alle dører på den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2007 Har fikset prob. 1 og 3:) 1 Tok bare å løftet litt å døra slik at den passet bedre, fant ikke ut noen annen måte å justere den på men ser ut til at det hjalp. 3 Var ei fjær på innsiden av dørhendelen bak dørtrekket som var knekt, må kjøpe ny slik at hendelen holder seg på plass. Men prob. 2 skjønner jeg ingenting av. Når motoren er avslått så blinker ikke kupelyset, bare når motoren er igang fant jeg ut. Og den blinker i regelmessig takt, er sikkert en indikator for et eller annet men hva? Si fra om du får kjøpt den fjøra til hendelen løs da.. Fjøra mi hadde knekt, men lagde en kopi av en annen fjør, men ble litt slapp ytterst så hendelen ligger å vibrerer litt innimellom som er litt irriterende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2007 Si fra om du får kjøpt den fjøra til hendelen løs da.. Fjøra mi hadde knekt, men lagde en kopi av en annen fjør, men ble litt slapp ytterst så hendelen ligger å vibrerer litt innimellom som er litt irriterende.. Nix. Skiftet hele handtaket på min. Ca 300 kr tror jeg. Gummistrikk holdt ei stund men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2007 Men er kun blinking hvis passasjerdøra er oppe, gjaldt det alle dører på den da? Ved nærmere ettertanke, ja. Men kun ved tenning PÅ. alt i orden med tenning AV. Sjekket ledningene inni gummibelgen i døråpningen for skader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...