#1 Skrevet August 25, 2007 Polerte denne bilen tidligere i sommer. Lar bildene snakke for seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2007 Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2007 Ser bra ut dette her Hva brukte du av polering? Og steike til swirls det var i den lakken før du begynte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2007 Brukte Menzerna power gloss, så Menzerna 106FF og avsluttet med Wolfgang deep gloss paint sealent. Var mye swirls ja, forferdelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2007 Power Gloss før 106? Trodde det var motsatt jeg.. Men det er jo du som er Menzerna mannen.. Gleder meg til Metabo, så jeg virkelig får testet IP og 106:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2007 Power gloss er den mest aggressive, altså rubbing. Mens 106FF er mer en finishing polish Gled deg, kommer til å elske det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2007 Åja:) Trodde det var SIP - IP - 106 - Power Gloss - Final Glaze, jeg.. Godt du lærer meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2007 Power gloss sip ip 106 final glaze Pluss noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...