Jeg har fått hollywood dekk

Anbefalte innlegg

I går dro jeg av nesten all gummien på dekket (nedslitt) da jeg tok noen piruetter. dro hjem og så corden rundt hele.Bilde kommer.:P

Så byttet jeg dekk til et litt bedre dekk bak, og i alle venstresvinger (kun venstre) uansett fart, kommer det en skrikelyd i dekket, som om jeg skulle ha sladda.:confused: Skikkelig hollywood stil...

Lurer på om spissing, camber eller caster kan ja blitt ufrivillig justert?

Dekkene er forresten gamle piggfridekk, nokså slitte, men ikke ulovlige. Fint om noen har et godt svar.

Er ikke bra at f.eks polisen hører hvining fra bilen min gjennom sentrum... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noen skikkelig billige sommerdekk på en tidligere bil, hollywood style.. Hyla i tide og utide..

Om du drar piruetter med gamle vinterdekk så er det bare å forvente at de slites med en gang da de har en myk gummiblanding..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noen skikkelig billige sommerdekk på en tidligere bil, hollywood style.. Hyla i tide og utide..

Om du drar piruetter med gamle vinterdekk så er det bare å forvente at de slites med en gang da de har en myk gummiblanding..

Ja, det hade jeg forventa, siden man allerede så litt cord før jeg tok piruetter... men skjønner ikke hvorfor det skriker, er Continental dekk. er helt greie brukte vinterdekk.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting med hjulstillig å si iallefall. Har kun med friksjon mellom dekk-asfalt som gjør at dette kommer. Bytt til sommerdekk om sommeren så skal du se at det ordner seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det skal jeg gjøre når jeg får råd vett. Men det rare er at de dekka har jeg hatt på før, så sto de i garasjen litt, og nå er de på igjen. Men lagde ikke lyd så lett før, og lyden er forresten høyere og lettere å få fram med full bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekkene mine er også helt "Hollywood".. I rundkjøringer høres det ut som om jeg kaster meg inn i 100, selv om jeg kjører i 40! He he..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat samma problemet du også ja.

Godt å ikke være aleine. Håper ikke politiet ser meg/hører meg. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat samma problemet du også ja.

Godt å ikke være aleine. Håper ikke politiet ser meg/hører meg. :P

dem kan vel ikke si noe om du kjører lovlig og forsvarlig vel?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjulspinn er ikke tillat ihvertfall... tror jeg. men er sikkert noe piss om forstyrrende for miljøet ol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle dekk, gjerne vinterdekk som er av annen kvalitet skriker gjerne mere en sommerdekk. men også høyere profil vs litt lite luft kan få denne morsomme effekten. Kjørte passaten med piggfrie vinterdekk her om dagen. skrek i alle svinger nesten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli moro på banen til helgen;) Satser på å bruke opp litt dekk der slik at det blir nye til neste år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å prøve litt på banen selv jeg. Selv om det bare er for å ha gjort det. 125 hk er ikke veldig mye på rudskogen. Håper det blir reinda... hvis det er lov med slitte dek bak osv.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er strengt med dekk, pga du kjører ikke aleine der.. Sikkerhet er regel nr 1 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. egentlig det lureste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.