#1 Skrevet August 25, 2007 Hey hey. Ville bare minne folk på rigth on treffet for bil og mc i morgen på travparken... Mener det var i fra ti tiden til i fem tiden,.... Om noen har akkurat tidspunkt er det jo flott om de kan ligge det ut her... Håper mange stiller (selv om litt sen tråd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2007 Hei på du. Hvor ligger travparken? Mulig jeg tar meg en tur med kameraet Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2007 Den ligger på breistein sånn litt forbi åsane...... Fett om dere tar turen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2007 Går det en buss dit da? (Blir litt hemma uten bil ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2007 Jeg kommer... snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2007 Går det en buss dit da? (Blir litt hemma uten bil ) Buss 285 fra Åsane Terminal. Må selv ta buss hehe Menne! Dette foregår utendørs sant? Lite hyggelig vær i dag.... tyyyypisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2007 finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2007 Grattis med seier Marshall... Velfortjent.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2007 Takk takk Silje, Var et bra treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2007 B I L D E R!!??? Noen som tok eller?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2007 Mitt kamera ligger adskilt fra lader under noen tonn med klær etc fra soverommet som har fått nytt gulv, så jeg har gyldig grunn for IKKE å ha tatt bilder:p Var vel ikke noen i gjengen jeg var med som hadde kamera heller... Thomas, hadde ikke Right On vært en fin mulighet til å profilere klubben vår?? Syntes det var magert med VACN-folk som stilte ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2007 Jeg hadde glemt kameraet hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2007 Skal se om jeg ikke klarer å slenge ut de få bildene jeg tok.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2007 Har noen bilder nå... . Er ikke store greiene, men er nå noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...