#1 Skrevet August 25, 2007 har fundert på å trekke sport quattro vingen min i karbon. vingen er i glassfiber. samtidig erstatte dørtrekket med karbon. dette gjelder på en coupe type 85. kom med både positive og negativ komentarer om dette blir tøft, eller stygt på denne bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2007 Er det noe tøft med carbon "LOOK" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 Er det noe tøft med carbon "LOOK" ? Det samme lurte jeg også på.. Det finnes mange som liker fake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2007 Dørtrekk i carbon er jo på en annen side kult da men det koster vel litt også? Lakk vingen i samme farge som originalvingen slik at du ikke mister den looken da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2007 Dørtrekk i carbon er jo på en annen side kult da men det koster vel litt også? Lakk vingen i samme farge som originalvingen slik at du ikke mister den looken da:) ja, karbon koster litt.... men en kompis som skal kjøpe en go del fra Usa. tror han fikk pris på 200kr for 1*1.2 m. er til å leve med det. ja. dørtrekk blir det uansett tror eg. men når det gjelder vingen er det ikke lett å bestemme seg. tror det hadde blitt ganske tøft! men så er det jo bilen den skal på og........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2007 tror det hadde blitt ganske tøft! men så er det jo bilen den skal på og........ Hadde sikkert blitt tøft men som du sier: må jo passe med bilen det skal på! jeg stemmer for mørk vinge!Tilnermet original farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2007 Bare ikke kjøp "Look" som det er "malt" svarte og hvite prikker på da. Real Carbon: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2007 200kr for 1*1,2m, duk eller ferdig støpt plate. uansett er det ekstremt billig tror du skal være heldig skal du få plater i norge til under 1000kr m2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...