#1 Skrevet August 25, 2007 noen som kan si litt mer om hva vi snakker om her? enten kjenner til denne bilen, eller noen lignende? en kompis som har fått tak i børsa med turbomotor, visstnok med godkjenning...kan dette faktisk stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2007 Har sett en lignende løsning i "VW-Bibelen" - VW-Tuning av Gert Hack. Boka ligger dessverre i Hallen, så jeg får ikke sett hvilken produsent som hadde kitet som var avbildet. Skal se om jeg husker å bla i boka før jeg stikker til Rudskogen. Det kan jeg dog ikke garantere, ettersom jeg straks stikker til Trondheim og kommer rett til Rudskogen søndag morgen. Om ikke annet har man fått noe å prate om på lokallagsmøte i Drammen;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 svært gjerne - hadde vært spennede å hatt historien bak denne bilen, eller tilsvarende produksjoner. og om dette er så rosenrødt som det kan virke - da har man litt å snakke om fremover vil jeg tro, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 da er det laget tråd på prosjekter! denne kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...