Anbefalte innlegg

er slike sett sjeldne greier, og er det verdt noe særlig?

 

DSC00143.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjeldent? Utvilsomt ja!

Verdifullt? Tvilsomt. Det er verdt det folk er villige til å betale. Slik trenden er nå antar jeg at man får mer for et par GTI-spei, en stor frontleppe og strøkne svarte fangere, for å si det slik.

 

Men det er for jævlig å disekrere denne bilen. Bitene er absolutt mest interessante når de danner en enhet: Akkurat denne bilen (som jo ser reddbar ut, ut fra det jeg kunne se på BF i går). Det må snart bli slutt på at absolutt alt skal selges i deler for å skvise ut 1300kr og et kontantkort mer enn om bilen hadde blitt solgt komplett til noen som ville tatt vare på den. La det bli igjen noen Einsere til fremtidige generasjoner også!

 

Mulig Jan Tore Kopperud eller John veit mer om turboombygginga. Jan Tore har også Gert Hack-boka, samt at jeg mistenker at motoren i denne bilen er bygget av samme firma som skremte opp en og annen bil John hadde i sin tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjeldent? Utvilsomt ja!

Verdifullt? Tvilsomt. Det er verdt det folk er villige til å betale. Slik trenden er nå antar jeg at man får mer for et par GTI-spei, en stor frontleppe og strøkne svarte fangere, for å si det slik.

 

Men det er for jævlig å disekrere denne bilen. Bitene er absolutt mest interessante når de danner en enhet: Akkurat denne bilen (som jo ser reddbar ut, ut fra det jeg kunne se på BF i går). Det må snart bli slutt på at absolutt alt skal selges i deler for å skvise ut 1300kr og et kontantkort mer enn om bilen hadde blitt solgt komplett til noen som ville tatt vare på den. La det bli igjen noen Einsere til fremtidige generasjoner også!

 

Mulig Jan Tore Kopperud eller John veit mer om turboombygginga. Jan Tore har også Gert Hack-boka, samt at jeg mistenker at motoren i denne bilen er bygget av samme firma som skremte opp en og annen bil John hadde i sin tid.

 

vi er vel ikke helt sikre på bilen ennå, og hvorvidt zender-stylinga er orginal på det karosseriet, men om så er tilfelle og skallet er så bra som man håper, så er det jo en selvfølge å få det på...

 

om derimot stylinga ikke er orginal skal den så definitivt ikke på ;)

 

det er litt delte følelser rundt all plastikken! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tråden kan slettes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.