#1 Skrevet August 26, 2007 Hvor kan jeg få kjøpt dette? Skal sitte på en A6 Kan jeg få laget dette på Tess? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2007 brakes.no har hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 brakes.no har hvertfall Det var kjapt svar:-) Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2007 bare hyggelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2007 bare vær obs på at du ikke får godkjent stålomspunnet bremseslange på eu, hvis ikke verkstedet overser det og lar det gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2007 bare vær obs på at du ikke får godkjent stålomspunnet bremseslange på eu, hvis ikke verkstedet overser det og lar det gå. Hva er grunnen til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2007 Min gikk fint igjennom, både hos det lokale verkstedet og på tilsynet. Finnes det ikke tuv godkjente slanger som er stålomspunnede? Trodde Earls som brakes selger var det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2007 Hva er grunnen til det? Det er fordi såvidt jeg vet at mekanikeren som tar EU-kontroll ikke ser om gummien er ødelagt/gammel/morken. Hvis bremseslangen er godkjent skal det ikke være noe problem selv om mekanikern kanskje setter en finger på det uansett. Tror "jeg" har bytta bremseslanger etter de siste 4 - 5 EU-kontrollene siden de dårlige(bremseslangene ser jo bare sånn ut, men det er jo mange lag så bremseslangene er sikkert helt i orden i mange år til). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2007 Jeg kjøpte Goodridge slanger med Tuv/Dekra-godkjenning. Spurte også spesifikt kontrolløren på NAF, hvor jeg tok EU-kontrollen, og han sa at så lenge det ble byttet på begge sider på samme aksling, så hadde ikke han noe i mot det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2007 Jeg kjøpte Goodridge slanger med Tuv/Dekra-godkjenning. Spurte også spesifikt kontrolløren på NAF, hvor jeg tok EU-kontrollen, og han sa at så lenge det ble byttet på begge sider på samme aksling, så hadde ikke han noe i mot det. Hvor kjøpte du disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2007 Hvor kjøpte du disse? Jeg kjøpte på brakehoseshop.com. Men vet ikke om jeg vil anbefale disse, da det tok ganske lang tid, og slangene jeg fikk (til A4 quattro) ikke passet bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...