#1 Skrevet August 26, 2007 Heihei! Måtte tilslutt melde meg inn her og, i håp om at noen her kan vite hva som feiler min golf III Gti! Alt startet en gang i mars med at blinklysa slutta å funke. Da kutta også defa alarmen, noe som gjorde at bilen ikke engang ville starte pga startsperra! Fikk kobla rundt den, så bilen starter og går nå. Men problemene stopper ikke der... Sto en dag med varselblinken på i en busslomme, da hele kupeen fylte seg meg røyk. Fant ut at det var releet som hadde brent opp! Så nå står jeg egentlig her, uten blinklys! Noen som vet hva årsaken kan være? Må jeg skifte hele sikring/relé boksen? Bilen skal selges snart, så kan være greit å få dette gjort før et salg! Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2007 sjekk om det er nok jord til rele`et + om det går strøm til jord noen plasser.... Tips nr 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 hmm, det kan jeg jo alltids sjekke, hvis du kan fortelle hvordan jeg sjekker det Når det gjelder elektronikk, så er jeg ikke så sterk gitt! Tok ned hele boksen fra hengslene den sitter i, i sta, og nå vil ikke bilen starte at all! Sikkert bare en lite bagetell, men veeldig frustrerende akkurat nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Er det absolutt ingen som har vært borti noe lignende? Vet da at det er flere vag mekanikere her, så noen har vel en liten peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...