#1 Skrevet August 26, 2007 http://www.uvouch.com/video-VW-Golf-IV-TDI-Kit-Car-250cv-520Nm-501504 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2007 Den hadde vært morro og sett på bane, eks. rudskogen, mot dalback! =) hehe la oss si 15 runder hehe hvordan hadde det endt tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2007 Dont underestimate the power of diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Grisetøft! Bare synd vi ikke fikk høre lyden skikkelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2007 Konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2007 Den hadde vært morro og sett på bane, eks. rudskogen, mot dalback! =) hehe la oss si 15 runder hehe hvordan hadde det endt tro? 15 runder er unødvendig...Dahlbeck holder jo kun 4 (som er hans personlig rekord tror jeg) hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2007 15 runder er unødvendig...Dahlbeck holder jo kun 4 (som er hans personlig rekord tror jeg) hehehe he he he litt av poenget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2007 Glimrende bil!!! 350ps og over 500nm da begynner det virkelig å ta seg opp: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2007 Glimrende bil!!! 350ps og over 500nm da begynner det virkelig å ta seg opp: rock : Slå av 100 HK på den der, kanskje...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2007 15 runder er unødvendig...Dahlbeck holder jo kun 4 (som er hans personlig rekord tror jeg) hehehe Tydligvis vært med lenge du da? Helt rå bil , men koster for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2007 Manligt med Diesel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...