Anbefalte innlegg

Hei har en passat 92 syncro 2,0. Som jeg lurer på om det går og montere VR6 motor på denne kassa eller hvordan det kan gjøres. Hadde vært en artig bil på vinterføre Vr6 og syncro :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har en passat 92 syncro 2,0. Som jeg lurer på om det går og montere VR6 motor på denne kassa eller hvordan det kan gjøres. Hadde vært en artig bil på vinterføre Vr6 og syncro :)

4 sylinder kassa passer ikke mot 6 sylindret vr6 motor, bytt kasse elelr clutchhuset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 sylinder kassa passer ikke mot 6 sylindret vr6 motor, bytt kasse elelr clutchhuset.

Er det løst kløtsjhus på denne kassa eller hvilken kasse kan jeg bruke ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det løst kløtsjhus på denne kassa eller hvilken kasse kan jeg bruke ?

må bruke en kasse fra vr6 syncro da.. golf 4 r32 kasse evt.. eller ta clutch huset fra en av disse og sette på 2.0l kassa, men ville nok heller finnet en org vr6 syncro kasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bruke en kasse fra vr6 syncro da.. golf 4 r32 kasse evt.. eller ta clutch huset fra en av disse og sette på 2.0l kassa, men ville nok heller finnet en org vr6 syncro kasse.

Noen tips om hvor jeg kan få tak i en sånn kasse ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.