#1 Skrevet August 26, 2007 Legger ut noen bilder av en kompis sin nye bil ,fikk litt bakoversveis da jeg så denne i dag, knallfet bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 Den er rå!!! Ligger en prosjekt tråd et sted her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2007 Hans har vel ikke kommet helt over salget enda vel.. men her er tråden hans iallefall.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=29879 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Heldig gris, Hans har gjort en god jobb med den..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2007 denne bilen er råå.. gjort en god jobb ja:) han skrøt veldig av selges, fikk med masse deler å ble forklart hvordan han skulle ta vare på den som best... kjører pent med den å, skulle rydde den osv etterpå sa han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2007 Tøff den der bilen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2007 Den ser råtøff ut:) Men åssen er det å kjøre uten speil da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2007 Den ser råtøff ut:) Men åssen er det å kjøre uten speil da.... Kan jo spørre Hans Strømseng da det er hans gamlebil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2007 Der var gamlebilen til Hans ja. fikk sms om at den var på statoil Hamar i går. håper virkelig nye eier tar like godt vare på den som Hans. kjøre uten speil funker fint. men man får litt kink i nakken hvis man skal bytte felt ofte. noe som ikke akkurat er så veldig problem på Hamar akkurat. ikke mange 2felt rundt om her btw. ikke stygg bilen din heller Joachim sett deg ta et "par" runder nedi Hamar sentrum. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2007 så så. trøste men, nå må du bytte avatar mr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2007 valges kval.. nå får du gå ut å pusse litt på tråsykkelen.. ellers veit jeg om en bil du kan mekke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2007 Må vel finne meg en ny avatar nå da. Ta et bilde av "rotta" da vel Trøsykkel du liksom,er trømoped,så det så! Hehe,ja,den bilen må vi vel ta å starte på igjen snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2007 uansett en knall fet bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2007 Ingen speil?? Why? Har forresten 2stk orginale el.speil t g60 liggende..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 27, 2007 Fordi du skal ha noe å lure på. Makan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 27, 2007 Lure og... utrolig rå golf! La lixom ikke merke til at speila var borte før jeg leste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 30, 2007 Utrulig rå Golf! Åssen er det med eu-godkjenning og ingen speil? hehe... Store er felgene? 16" eller 17"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 30, 2007 16" ja- 8 og 9" hvis jeg ikke husker feil. står evt i tråden til Hans. godkjenning uten speil? neeeh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 5, 2007 godkjenning uten speil? neeeh Du skal være veldig god kompiss med han som skal godkjenne om d går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 5, 2007 16" ja- 8 og 9" hvis jeg ikke husker feil. står evt i tråden til Hans. godkjenning uten speil? neeeh Stemmer det det er 8" foran og 9" bak i 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 6, 2007 Stemmer det det er 8" foran og 9" bak i 16" Oki. Syns det såg ut som 17" jeg, såg store ut. Meget pent hvertfall! Meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 23, 2007 prøvde bilen her i går aiai så artig bil ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 23, 2007 Er vel den artigste bilen jeg har hatt. Uten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 23, 2007 fikk helt dilla jeg;p er noe av dt fineste jeg har sett av golf 2:) skikkelig fan av denne bilen, så all skryt til dg! får ikke noe serlig lyst på golf 2 selv nå: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...