#26 Skrevet September 24, 2007 prøvde bilen her i gåraiai så artig bil ;D Såg bilen stod på 24-timern igårkveld ja. Sa til dama at je skal ha slike felger som står på golfen. Og det fikk je absolutt itte lov til, dem såg jo så rare ut tydeligvis. dumme kvinnfølk felgene er jo råe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 24, 2007 så flott ut, hvordan går den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 24, 2007 Dette er helt klart den råeste Golf 2`ern jeg har sett ut i fra bilder før! Lyst på en slik selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 24, 2007 Såg bilen stod på 24-timern igårkveld ja. Sa til dama at je skal ha slike felger som står på golfen. Og det fikk je absolutt itte lov til, dem såg jo så rare ut tydeligvis. dumme kvinnfølk felgene er jo råe! T Ø F F E L 1 ! velg selv; ) så flott ut, hvordan går den da? er veldig stiv å spesiel å kjøre men utrolig morsom, konge rå lyd i turboen på den å ;D går helt ok.. omtrendt som golfen min tenker jeg. Dette er helt klart den råeste Golf 2`ern jeg har sett ut i fra bilder før! Lyst på en slik selv... jeg å har fåt helt dilla etter å ha sett å kjørt denne så har en sliten golf på hånda nå som blir prosjekt om dt går i orden .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 25, 2007 TØ F F E L 1 ! velg selv; ) Haha! Skal jo det. Det BLIR Schmidt TH-Line. Dermed basta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 25, 2007 niice; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 8, 2007 btw. ikke stygg bilen din heller Joachim sett deg ta et "par" runder nedi Hamar sentrum. hehe haha, leste den nuh:p ja blitt noen hobby runder med golfen ja;p men ikke sett golfen din fra bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 8, 2007 haha, leste den nuh:pja blitt noen hobby runder med golfen ja;p men ikke sett golfen din fra bilde? Nei, den er nok i deler for øyeblikket. hvis du ser trådene i signaturen min så får du litt mere forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 8, 2007 tja får ta å leke lesehest å glo litt kjører fornoe til vanlig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 8, 2007 tja får ta å leke lesehest å glo litt kjører fornoe til vanlig da? kjører denna til vanlig. Har akkurat kjøpt en passat som skal brukes til våren. også link til i signaturen min. men må ha bakhjulsdrift i vinter. i hvertfall til februar. da går 325'en til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 9, 2007 aha;D så passaten ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...