#1 Skrevet August 27, 2007 Ettersom det eksisterer så mange før-treff tråder nå, og flere begynner å legge ut bilder, oppretter jeg en egen tråd hvor vi kan legge ut bilder fra treffet. Her kommer noen av mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Mange fine bilder der ja...fint ver og jo... Å eg sitte her i NORDSJØEN!!!!!! Arrggghhhh!!!!!!!! jeje me snakkes jaffal på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2007 nice!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2007 slenger ut noen bilder fra treffet jeg og:) bildene er tatt av Petter Bukkholm (kommende medlem) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2007 flere: ikke bare biler på treffet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2007 flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2007 Her var det mange bra bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2007 Flytta over mine bilder fra den andre tråden også, slik at det blir litt mer sammla Men sånn ellers så vil jeg takke for ett bra treff, vi var jo også ganske heldige med været å det var ett stort pluss Jeg synes dere/vi skal være veldig fornøyde med dette treffet. Eneste som var noe kjipt var at alle reiste tidlig på lørdagen for å gå på byen, så vi var vel en 10 stk som satt igjen i teltet når kl nermet seg 10. Ett par bilder Litt av kolonna, Morten leder ann Crusing... Peoples choice Å den berømte camping vogna var også på plass med Roger å Andreas som beboere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2007 Kom på en ting, siden premieutdelingen ble fremskyndet å jeg ikke fikk vært der, men mener å huske det skulle være noe premie får longest distance, var det det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2007 Det var det, og den vinneren ble Glenn Ivan Munthe. Han kom fra Rena ved Elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2007 Meget bra bilder du har tatt Mr.Kleppe, det der er noe du kan, grei triksing med skiltet mitt og , men den swiften bak meg skulle du ha tryllet bort. Har lagt inn noen bilder jeg og, som jeg tok med klenodieapparatet mitt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2007 Har prøvd meg på litt forskjellig av skilt sladding Klarte ikke bestemme meg! Et duganes klenodie kamera, var det Sony DSC-P71 eller noe slikt jeg så deg med? Ser ut til å gjøre jobben fortsatt det! Takk til alle for et kjempe treff. Gleder meg allerede til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2007 Hvilket program bruker du til mod. av bildene?, ser jo meget profft ut. Klenodiekameraet heter DSC-P31, så du var veldig nære, det kan kun brukes til stillbilder, det er for tregt til å ta bilder av ting som beveger seg. Meget bra treff dette, men det var litt synd at jeg ikke fikk bli med til the end, men plikten kaller med et lite krapyl i hus, håper på treff til neste år. Var et bilde til her som ble ganske bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 27, 2007 Ja da har jeg fått somlet meg inn her jeg og. Brodern har lagt ut noen bilder jeg tok, her kommer noen fler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 27, 2007 Mange flotte bilder som kommer frem her! Ser jeg har gått glipp av en del av de fremøtte. Når på dagen var det flest folk nede på Bore camping? NB: Bruker Adobe Photoshop til å redigere bilder med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2007 Mye flotte biler. Jeg falt jo spes. for den grønne sikaen:tilber: , men det er vel fordi jeg er helt "bus-hue". Var nedom en liten tur, men jeg følte ikke for å parkere inn på selve treff- plassen:o . Jeg var der på lørdag ettermiddag i 17-tiden, med en liten tass som hadde CARAVELLE T4-caps.... hehehe.... tidlig krøkes eller noe slikt..... Jeg hadde også den glede å treffe på Harald med sin pick up-T3 rett utafor Bore. Han kjørte som et sviiin:fy: !! Etterlyser holdings-arbeid innad i Stavanger lokallag da han tydeligvis ikke kjenner til begrepet "fartsgrense".....hehehehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2007 Det er vel ingen som kan si hvem som er eier av denne bilen? Eneste jeg har av navn på han er Tiny..og det er "litt lite" på premielista.. kunne selvfølgelig omdøpt fyren til Tiny of Stavanger..men det er litt søkt... Send gjerne på PM, i tilfelle han vil være anonym 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 29, 2007 Han heter Trond Helge Bare spør vis det er noe du lurer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2007 mannens navn er nå funnet i sin helhet, og premieringslista er oversendt til ansvarlige og vil bli publisert om ikke lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 2, 2007 Ble noen bilder til her, Min bror Rune som har tatt disse bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...