#26 Skrevet August 26, 2009 Jeg vet da søren, men nå har jeg vært ute på en 2 timers kjøretur der jeg både har kjørt rolig, hardt og hatt den stående på tomgang. Ikke en eneste gang opplevde jeg problemet under kjøring, så kanskje den boken med rens for dysene fungerte? Jeg er såppass uteknisk at jeg sier "motoren fusker", selv om det er riktig som du sier, det kan nok godt være noe annet. Det er bare slik jeg opplever/oppfatter problemet, men har ikke noen teknisk begrunnelse for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 27, 2009 Jeg holder oxo en knapp på automaten, Få byttet olje å filter, Å ellers er det gull å skaffe seg en vag com, med lisens. Noen søk på nettet eller spør her hvordan den brukes. Lag logger med vagcom over div ting som er knyttet til fusking, Info fra Luftmengde måler Info fra landasonder Info om plugger som ikke tenner Info om Luft/bensinforhold Info om ventiler i automaten Eller rett å slett feilkoder som kommer av seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 27, 2009 En vagcom er nok kjekk å ha ja, men den logget desverre ingen feil i forbindelse med dette problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 3, 2010 Jeg har nå samme problem med min A6 2.4 V6 bensin... har overhalt girkassa iår, byttet tennplugger på full 60.000 service nå nettopp, men uten at det hjelper en døtt... Tenker jeg prøver å bytte tennpluggene, men lurer litt på om det kan skyldes det beryktede ventilhenget? Er det noen her som har løst denne gåten siden de siste postene for over et år siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 4, 2010 Fatter skifta olje og filter på sin for bare noen uker siden (går treigt). Uten at det gjorde underverker dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 4, 2010 Overbevist om at det ikke er girkassa her... definitivt motor/tenning, da det jo skjer i N på tomgang.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...