#1 Skrevet August 27, 2007 en film jeg kom over kjempe bra http://www.youtube.com/watch?v=coKvGycLmEc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 Hahahaha, "OLE!! OLE FØR SATAN!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2007 meget bra lyd klipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 hehe.. han angra litt på at han satt sæ på ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2007 Hahahaha, litt nervøs passasjer ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2007 Lurer på hva han egentlig tenkte skulle skje utpå banen når han setter seg i en "No drift No fun" bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2007 Kansje han tenkte litt over hvor SYKT det er å sitte på med han selv i hans hvite Opel Kadett RallyE med 380hk på bakhjula........ det er jævlig. når en kadett på 700kg treffer autovernet i 200+ så har du flaks hvis det ikke går liv...... Drit bra filmklipp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2007 hahahahaha, moro å høre gutta fra Nord holder på med kjeften sin...Jævlig bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2007 lo så jeg nesten datt ut av sofaen her. og gliser enda........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2007 noen som har andre filmer/bilder fra treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2007 noen som har andre filmer/bilder fra treffet? her ligger det noen bilder http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96151 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2007 Haha, sjef.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2007 Sinnsykt bra når de kommer inn i siste svingen før langstrekka på første runden: "Nu e det like før æ tar fra dæ ratte.. Ole din førbanna nigger!! .. Ole , ikke imella her no.. da fer vi ehm fer vi rett i betongblokka.. " Lo så jeg grein når jeg så den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2007 "Tytje i hælvette da va jæft å bi svartflagga, ja da va trolljæft" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2007 Nord-Norsk bilkjøring på sitt beste..ingen tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 2, 2007 Så sinnsykt bra:).. Det der tar kaka altså.. Helt rått!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...