#1 Skrevet August 27, 2007 Hei Lurer på om 9,5*19 går på en audi s3? noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 11x18 på a3 er jo mulig( etter litt valsing sjølsagt) så korfår ikkje 9,5 på ein S3 som då har breiere skjermer bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 jeg har 10*18 bak på min s3, 9,5-19" skulle ikke ha noe problem det med riktig senk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2007 11x18 på a3 er jo mulig( etter litt valsing sjølsagt) så korfår ikkje 9,5 på ein S3 som då har breiere skjermer bak? den der er breddet nesten 3 cm på hver side og enda så stikker felgene utenfor. de felgene ble prøvd på en s3 og det stakk godt utenfor på den og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2007 bilde av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2007 Da får vi bare prøve Bestille felger og se hvordan de passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2007 Hei Lurer på om 9,5*19 går på en audi s3? noen som har prøvd? Tror du skal teste litt felger før du bestiller dette, i hvertfall foran hvor jeg mener å huske at det er ganske dårlig plass innover, dvs felgene kommer langt ut (må ha lavt offset, f.eks 30). Bak går det nok bedre enn foran, men igjen, ET og senk betyr mye. Hvis du er innstilt på å valse litt og strekke på 235/35 19 dekk, så kommer du sikkert i mål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2007 Tror du skal teste litt felger før du bestiller dette, i hvertfall foran hvor jeg mener å huske at det er ganske dårlig plass innover, dvs felgene kommer langt ut (må ha lavt offset, f.eks 30). Bak går det nok bedre enn foran, men igjen, ET og senk betyr mye. Hvis du er innstilt på å valse litt og strekke på 235/35 19 dekk, så kommer du sikkert i mål ja 9,5*19 foran kan bli litt trøblette, Luis i klubben har vel 9,5*18 rund baut på sin s3, og der måtte han i tilleg bruke spacer foran for å få klaring til fjørbeinet.. men med riktig et,god strekk og mulig litt valsing kan det gå bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...