anbefalinger av lakkerer ?

Anbefalte innlegg

er snart på tide å lakke caben, og lurer da på om det finnes noen gode lakkverksted rundt om kring ålesund ? Som ikkje tar so altfor godt betalt :rolleye: del gjerne erfaringer ;)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er snart på tide å lakke caben, og lurer da på om det finnes noen gode lakkverksted rundt om kring ålesund ? Som ikkje tar so altfor godt betalt :rolleye: del gjerne erfaringer ;)

Mvh

Foss lakkering er vell godbeste.. men han har vell så masse arbeid at der er mnd vis med ventetid..

ellers har jeg VELDIG dårlig erfaring med møller sin lakkboks, Ødegård er jeg middels fornøyd,

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foss lakkering er vell godbeste.. men han har vell så masse arbeid at der er mnd vis med ventetid..

ellers har jeg VELDIG dårlig erfaring med møller sin lakkboks, Ødegård er jeg middels fornøyd,

Mvh

Hadde egentlig håpt på at møller var et godt alternativ, men det får vel gå :P

Brabil Skodje er vel flinke når det gjelder lakk, men tar dem hele biler ? forarbeid etc. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har nå gått over til å bruke foss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foss i Sykkylven dokke meiner? har høyrd at han er dyktig og ikkje so galen på pris:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har avtaler med tre firmaer mener jeg. Foss, Brabil Skodje og Centrum (?tror jeg?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokken som har fått bilen lakkert på borgund da ? av lakkelevene ?

har hørt at det blir bra resultat der også, men er litt skeptisk på å la

ufaglærte få kludre me bilen min :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokken som har fått bilen lakkert på borgund da ? av lakkelevene ?

har hørt at det blir bra resultat der også, men er litt skeptisk på å la

ufaglærte få kludre me bilen min :o

Bumper dette, lurer på det samme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere skal få lakket bil på borgund er det vel kanskje en ide og ta det til våren, når gjengen der har blitt litt tørrere bak ørene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lakk linje på borgund da? Trodde ikke det var det eg..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom vel i år så vidt jeg vet...

Heinze er vel billig og bra(?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med Heinze (R20 og Polizei) og AutoLakk (på oppdrag for møller).

Hører mye lovord om Foss, men det er jo småtterier i lakkeringene jeg har sett derfra også. Jeg er kanskje litt kresen..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med Heinze (R20 og Polizei) og AutoLakk (på oppdrag for møller).

Hører mye lovord om Foss, men det er jo småtterier i lakkeringene jeg har sett derfra også. Jeg er kanskje litt kresen..?

Har ikke overbevist meg heller ifølge skryten han får.. men alle har vell gode og dårlige dager så.

men alt ligger i grunnarbeidet til slutt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere skal få lakket bil på borgund er det vel kanskje en ide og ta det til våren, når gjengen der har blitt litt tørrere bak ørene;)

var det som var planen :P sku egentli gå kjøretøy linja som er der, men var ikkje heilt nøgd med

tilbudet dem hadde.. men lakkdelen såg overaskandes lovande ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Centrum karosseri er vertfall ikke brukbart.. De lakka fronten på poloen min da den blei påkjørt, og så skippa de å lakke midt under førerdøra.. Ikke fornøyd i det hele tatt..

Har forresten hørt mye bra om Jørgen Waage aka Lakkproffen. Ring han og hør om du får et bra tilbud;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Waage er naboen min :P so har nokk snakket med han ja : rolleyes

han kan selvfølgelig anbefales ! har tatt et par shopping-bulker på gamle bruksbilen våres :)

men desverre lakker han ikkje heile biler (enda) :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Waage er naboen min :P so har nokk snakket med han ja : rolleyes

han kan selvfølgelig anbefales ! har tatt et par shopping-bulker på gamle bruksbilen våres :)

men desverre lakker han ikkje heile biler (enda) :o

Tror jeg skal høre med han hva han skal ha for å lakke siden på poloen min...

Har du et telefonnr jeg kan nå han på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj, glømte av denne her eg :P nr. har eg vøtt ;)

92880766

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj, glømte av denne her eg :P nr. har eg vøtt ;)

92880766

Takkær;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har blitt aktuelt igjen, da meir med tanke på nybilen (styling, frontfanger og panser)

Kva ligger i dårlig erfaring med Heinze? har hørt mykje bra om han, men må egentlig høre alle sider av saken:)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje han slutta med lakkering nå da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heinze har slutta ja.. god stund sia..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oops, slik er det når en ikkje følger med:o

blir vel å ta en telefon til Foss da å høre om det går ann å få dette gjort innafor dette århundre: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert innom Foss med bilen min to ganger, og begge gangene fikk jeg komme så og si dagen etter jeg ringte... Så har jeg kunne hentet bilen igjen dagen etterpå, så ingenting å klage på der...

Men det er vel alt etter hvor mye han har å pjaske med selvfølgelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foss er værtfall flink å kjekk :) Har lakket mye med han å alt like bra, men har sett dårlige ting å men det låg nok igjen i grunnarbeidet som han ikke hadde gjort. Grunnarbeidet betyr ALT om det skal bli bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.