#1 Skrevet August 27, 2007 Etter å fått chippet min A6 01 mod for noen uker siden hos BB-racing. Tenkte jeg skulle teste toppfarten. Nermet meg 2xx km/t syns jeg bilen begynte å rykke/lugging: klø : . Ved vanlig kjøring ved gasspådrag kan jeg kjenne små, små lugging liksom. Bilen Har kjørt 122.000 km nå. Nettopp byttet LMM. Kontrollerte pluggene i dag, dem var ok. Noe som har erfaring ved min forklaring???? Takker for alle innspill:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 ta feil kode sjekk.. jeg hadde også rykking/fjusking vfra 1500 rpm til 2500rpm,. det var bensinpumpa.. men i ditt tilfellet, begynne med feilavlesning, og måleblokk verdier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2007 Fant ut av feilen. Fikk lest ut feikoden i bilen. Var coilen til 1.syl som var deff/dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...