#26 Skrevet August 29, 2007 Svarte kor mye feilkoder det va på bil`n min da..hehe Fornøyd at du sletta alle Thomas.. Er egentlig bare fornøyd at bilen starta etterpå også etter alt du sletta...Hih hihi ( rock on ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 29, 2007 min da: eek : nå vet jeg ikke om noen av disse er gamle da:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 29, 2007 Hehehe.... Min bil var frisk... Må bare finne ut hvorfor airbag lyset lyser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 29, 2007 hehe... Silje,er du sikker på at den ikkje vart fjerna i ombyggingsprosessen din??? "Jo,altså..for å kunne montere stylingkittet ditt måtte vi desverre fjerne airbagene dine" Nice ride!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 29, 2007 Jeg hadde 1 feilkode på vakumpumpen på sentralåsen, men etter den ble slettet forsvant den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 30, 2007 hehe...Silje,er du sikker på at den ikkje vart fjerna i ombyggingsprosessen din??? "Jo,altså..for å kunne montere stylingkittet ditt måtte vi desverre fjerne airbagene dine" Nice ride!! Hehehe, neida.... Men har en liten lei følelese med en ledning som henger og slenger litt... Men takk, bilen er bra den... :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...