#1 Skrevet August 27, 2007 Hei!! Var i Sverige i sommer, og så at det var lekkasje på rundt dieselfilteret, dro på verkstedet og fikk det fikset. Filteret var løst, og kommet ut av sporet som han sa..Nå forleden merket jeg diesellukt igjen, skrudde opp og fant ut at klemmene som holdt dieselfilteret på plass var løst...skrudde til både klemmen og skruen på toppen. men synes det ikke satt godt fast... Er det noen spesiell heksekunst og skifte filter på denne ??? Mvh Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 Hvis det er en stor umbrakoskrue på toppen er den 13mm. Ikke vanlig størrelse di fleste har liggende. Bortsett fra det er det ikke noe hokus pokus. Tips: Fyll det nye filteret med diesel før du monterer det. Da slipper du å kjinne i år og dag for å starte/lufte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2007 Hvis det er en stor umbrakoskrue på toppen er den 13mm. Ikke vanlig størrelse di fleste har liggende. Bortsett fra det er det ikke noe hokus pokus. Tips: Fyll det nye filteret med diesel før du monterer det. Da slipper du å kjinne i år og dag for å starte/lufte. Det er sånn jeg har gjort d, men synes ikke det feste godt nok rundt den gummiringen på toppen av filteret...Turte ikke og skru så hardt fast, er det noe spesiellt moment ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Usikker. Pleier å dra til sånn "passe" jeg. Er jo to o-ringer som skal tette der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...