#1 Skrevet August 27, 2007 Driver da og demonterer coupen igjen. Har såklart noen spørsmål: 1. De listene som er i blått på bildet, hvordan skal de festes? Mine var så morkne at den forreste og den bakerste biten bare løsna rett ut. Særlig den forreste biten lurer jeg på.. 2. Listene i rødt vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg fjerner. Hvordan??? Så er det over til soltaket, det har jeg ikke turt å tenke på ennå Fant også rust i reservehjulsbrønnen, det er nesten ingen ting, men ting tyder på at det fremdeles er fukt der når det regner. Fiksa dette med en gang. Sandblåsing inni bilen er en ny opplevelse! ps: bilen står i oppoverbakke på det bildet, mye mulig de siger bak etter hvert, men ikke SÅ mye:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 1. Listene i blått skal skyves inn på noen plast klipps som er festet på døren, den bak husker jeg ikke om var skrudd på innsiden av skjermen eller om det va samme opplegg som den på døren, den forreste biten er nok skrudd fast gjennom skjermen med mutter på innsiden av skjermen.. 2. For å få av disse listene må du av med dørtrekk og sidetrekk bak da disse er festet med mutter på innsiden av skjermen/døren.. Soltaket har eg ikke noe svar på deverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...