#1 Skrevet August 27, 2007 Har kjøpt meg en TT cab, og vil gjerne ha det råeste av felger på denne.. Sitter å ser opp og ned, blir blind.. 19" med bra kant, helst sort senter og polert kant.. Åpen for allt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2007 Du kan jo ta en titt på denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=72944&highlight=felger+TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2007 Sportec MO 10..jeg syns di er en av di råeste man får på Audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Kjempe fine, men vil ha med brei kant.. Fannt felg, men den hadde brei kan t på bilde, men når de kom så er kanten bare 3-4 cm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2007 Har kjøpt meg en TT cab, og vil gjerne ha det råeste av felger på denne..Sitter å ser opp og ned, blir blind.. 19" med bra kant, helst sort senter og polert kant.. Åpen for allt... "Det råeste" til TT cab kan f.eks være Work-felger i 9,5x20 foran og 11x20 bak med 235/30 foran og 275/25 bak Eller noe tilsvarende i 19 tom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2007 "Det råeste" til TT cab kan f.eks være Work-felger i 9,5x20 foran og 11x20 bak med 235/30 foran og 275/25 bak Eller noe tilsvarende i 19 tom. Hørtes bra ut Skal surfe litt rundt å se hva jeg finner... Pris ikke så viktig, da jeg skal ha den til kosebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2007 Hørtes bra ut Skal surfe litt rundt å se hva jeg finner... Pris ikke så viktig, da jeg skal ha den til kosebil "Pris ikke viktig" tror jeg er en nødvendig holdning hvis man skal bestille Work-hjul, for da snakker vi sikkert fort om 10.000 kr pr felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2007 Møtte i Stavanger igår en nyere svart A4 cab med Carline felger i lignende din som HÅkon på A4en sin, det var utrolig rått og hadde nok kledde en TT også, slik ser de ut på Håkon sin: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2007 Hehe, ja, det går vel bra, men spørs vel mer hvordan jeg skal forklare den regninga til kona...... Åpen for flere forslag. Ser for meg felgen i hode, sort senter, brei inox kant.. Må ha store dekk på 9.5x19? 245 eller er 235 nok? uten st det ser dumt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2007 ABT f.eks? Disse med sort senter hadde jo vert frekkt! They're 9x19s running 235/35/19s. 20mm spacers on the rear and 16mm on the front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2007 Hva med Rial Daytona Race? Ikke svart senter, men det kan jo løses med litt lakkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2007 Oz har ganske mange gromme felger som ikke alle andre har... feks: Oz Boticelli Oz super leggera III 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2007 Gratulerer med en ny bil forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...