Anbefalte innlegg

har laget en gruppe på facebook som heter vw audi klubb norwegen vestfold

 

hvis det er noen som vil bli med ,,, vet meste parten sjekker forum for siste nytt , men men ikke alle som har tilgang til det via jobb sammenheng. derfor laget jeg en sie på facebook, kult med litt bilder fra treff kanskje,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra treff er nok best på forumet, jeg gidder ikke registrere meg på trynebok for å se de, i hvertfall.. ;) Kommer en ikke inn på forumet fra jobb, er det vel liten sjanse for at FB er åpen, vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facebook er gay.. Sikkert kult i starten, men så fort de begynte å dytte inn 2 tonn reklame per 2 kg nyttebruk av siden så ler jeg bare av hele opplegget.. (dama er inne på det)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har laget en gruppe på facebook som heter vw audi klubb norwegen vestfold

 

hvis det er noen som vil bli med ,,, vet meste parten sjekker forum for siste nytt , men men ikke alle som har tilgang til det via jobb sammenheng. derfor laget jeg en sie på facebook, kult med litt bilder fra treff kanskje,

 

Det kunne kanskje vært en idé å bruke navnet "VW-Audi Club Norwegen" i gruppenavnet i hvert fall, slik at den har navn slik det egentlig skrives?

 

 

Facebook er gay.. Sikkert kult i starten, men så fort de begynte å dytte inn 2 tonn reklame per 2 kg nyttebruk av siden så ler jeg bare av hele opplegget.. (dama er inne på det)..

 

Ingen som tvinger deg til å velge all tilleggs-møkka som en kan bruke. Jeg bruker Facebook kun til å holde kontakt med en del kjente, se på og kommentere bilder og sende meldinger. Driver ikke med noe av alt det andre, ubrukelige møkka som har kommet som options.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er heller ikke bruker av sitonmy.facebook.com ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne kanskje vært en idé å bruke navnet "VW-Audi Club Norwegen" i gruppenavnet i hvert fall, slik at den har navn slik det egentlig skrives?

 

 

 

 

Ingen som tvinger deg til å velge all tilleggs-møkka som en kan bruke. Jeg bruker Facebook kun til å holde kontakt med en del kjente, se på og kommentere bilder og sende meldinger. Driver ikke med noe av alt det andre, ubrukelige møkka som har kommet som options.

 

er ikke akkuratt noe stor bruker av den sia , men kommer inn på den via jobb. og en må ikke bruke all den møkka de har lagt med nei ,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaaah, godt å høre at det er likesinnede her!

 

Facebook suger hestelem. Så ja; hold bilder og slikt på forumet. Man kan heller sjekke dem når man har kommet hjem fra jobb. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.