#1 Skrevet August 28, 2007 Heisann, Noen som vet om hvor jeg kan få skaffet map sensor som tåler overtrykk for digifant 3.2 Antar at noen sikkert har kjøpt eller montert en slik en før. Setter stor pris på tilbake mld da bilen etterhvert begynner å bli klar for å startes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2007 Ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 åpne boksen og ta bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2007 Da har jeg fått pelt ut digifanten min. Kontakt og map slange tilkobling. Digifant åpen Mapsensor: Motorola, Nummer på enheten 9580682006 0786AB 120kP Hvis noen har forslag til 3bars map sensor please gi meg beskjed. Hvis jeg husker riktig så er det 3 lodde punkter på denne under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2007 pleier å ligge flere Motorola 250kpa på ebay.de holder til litt over 1,5 bar ladetrykk. Mulig jeg har en liggende også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2007 Har flere map liggende,bare gi beskjed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2007 pleier å ligge flere Motorola 250kpa på ebay.de holder til litt over 1,5 bar ladetrykk. Mulig jeg har en liggende også Så denne typen digifant kan en få til å fungere med overtrykk så lenge man bytter ut til f.eks denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2007 Så denne typen digifant kan en få til å fungere med overtrykk så lenge man bytter ut til f.eks denne? Skal være mulig det ja, om en finner noen som kan mappe. Må gjøre om hele mappen pga større sensor. Blir fort et par tusen tegn som må endres. Den sensoren som sitter der fungerer opp til 0,2 bar ladetrykk. Hele programmet fra 0,2 bar må lages fra scratch, ev "konverteres" fra et G60 digifant chip. Kunne du åpne den blanke boksen så vi får se hva slags type chip det er der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...