#1 Skrevet August 28, 2007 Noen som klarer å se det? Er det 18 eller 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2007 Jeg tipper 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 Noen fler som vil bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2007 var Rimelig sikker på 18 " men begynner og bli litt usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2007 Ganske sikker på at det er 19 hvis en ser på profilen. Border'n har samme hjula i 19 på ca like stor bil. Edit: 19-tommer på 3B som har ca like store hjulbuer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2007 Rimelig sikker på 18 da jeg ikke tror den finnes i 19" Rett meg om jeg tar feil men denne kun leveres i 17" og 18 " Denne felgen kommer i alt fra 15-20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2007 Ganske sikker på at det er 19 hvis en ser på profilen. Border'n har samme hjula i 19 på ca like stor bil. Edit: 19-tommer på 3B som har ca like store hjulbuer: Sikker på at det er 19 på den passaten? syns de så små ut. Edit: never mind, fant en side med den bilen hvor det sto at det var 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2007 Tørr vedde mye på at de på A6en er 19, for lite gummi til å være 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2007 Felger med kant ser normalt litt mindre ut enn felger uten kant.. tipper 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2007 Det var noe dritt. har fått tilbud om å kjøpe et sett 18", men det vil se litt smått ut da kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2007 Noen som klarer å se det?Er det 18 eller 19? Tipper det er 19 tom, dette Keskin-designet har tendens til å se litt mindre ut enn det reelt er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2007 Tipper det er 19 tom, dette Keskin-designet har tendens til å se litt mindre ut enn det reelt er. Var redd for det ja. 8.5x18 blir seende veldig lite ut da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2007 Siden det er samme bil som jeg har og når jeg står og ser på bilen min nå så ser det ut som de er like store som mine med tanke på gummi og felg iforhold til hjulbue. Så jeg tipper også på at det er 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2007 Felger med kant ser normalt litt mindre ut enn felger uten kant.. tipper 19". Jepp,skrudde felger spesielt ser jevnt over en tomme mindre ut enn de virkelig er. Men Keskin er jo fake da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2007 Siden det er samme bil som jeg har og når jeg står og ser på bilen min nå så ser det ut som de er like store som mine med tanke på gummi og felg iforhold til hjulbue. Så jeg tipper også på at det er 19" Har ikke du en S6? Bilen på bildet er jo en A6 4B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2007 Var redd for det ja.8.5x18 blir seende veldig lite ut da. Det kan bli sjåendes lite ut på en stor bil som A6 vil jeg tro. 19" er det minste jeg ville gått på A6 når det gjelder gromme sommerhjul. Du kan jo evnt komepensere det hele med mye senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2007 Det kan bli sjåendes lite ut på en stor bil som A6 vil jeg tro. 19" er det minste jeg ville gått på A6 når det gjelder gromme sommerhjul. Du kan jo evnt komepensere det hele med mye senk? Jeg har allerede mye senk og 19", men vil gå ned til 18" for å kunne senke enda mer. Kan få kjøpt 4stk 8.5x18 Kt5 for 4000kr så er derfor jeg spør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...