#1 Skrevet August 28, 2007 Hei! Jeg var hos Svendsen Eksos i dag fordi eksosanlegget har beggynt å "brumme" litt for mye! Han sa det var fleksiledd med flens som var gåent! (skjønte ikke helt hva det var?) det var oppe ved eksosmanifolden tror jeg! Problemet er at delen kostet 4500,- fordi delen ikke kom løs det var med røret og katalisatoren! Spørsmålet er da: er det mulig å gjøre det på en annen/billigere måte?? Noen som har noen smarte ideer?? Jeg har en golf 1 cab 1,8 l.. Håper på RASKE svar! (det høres ut som eksos anlegget er på vei til å falle av:) ) Uno Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2007 Torshov har flexirør i metervare, så skal vel kunne kjøpe der og sveise inn nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 Han på Svendsen mente at det ikke gikk ann! Fordi delen var så spesiell! Men man skal jo ikke se bort ifra at han er keen på å tjene litt ekstra! Noen flere som vet no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2007 Det meste går, bare man prøver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2007 Eller så har jørgenrud Ferrita fleksi'er som er bra (må sveises inn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2007 Eller så har jørgenrud Ferrita fleksi'er som er bra (må sveises inn) Vet du om man kan bruke det røret som er dermed katalysatoren eller om det da må byttes? Er det noen nett side til jørgenrud Ferrita? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2007 Er det noen som har peiling på noen som kan hjelpe meg å sveise på et fleksirør i oslo-akershus?? for en billig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2007 Er det katalysator på Mk1 cab da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2007 Ja det er 90 mod. Da hadde det i hvert fall kommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2007 Hei igjen! Jeg har nå bestilt fleksirør fra jørgenrud Ferrita, så den kommer i posten i begynnelsen av neste uke! Men er det noen som vet om ett bra og billig sted som kan sveise på dette for meg i oslo og omegn??? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2007 Hør med Bilens Eksosanlegg på Økern, de fikser sikkert noe sånt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2007 Hei igjen!Jeg har nå bestilt fleksirør fra jørgenrud Ferrita, så den kommer i posten i begynnelsen av neste uke! Men er det noen som vet om ett bra og billig sted som kan sveise på dette for meg i oslo og omegn??? Takker for svar:) hehe. "ellers så har Jørgenrud Ferrita fleksirør" Altså butikken heter Jørgenrud, og han har Ferrita fleksirør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2007 hehe. "ellers så har Jørgenrud Ferrita fleksirør" Altså butikken heter Jørgenrud, og han har Ferrita fleksirør. Jada Jada. Bomma vel litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2007 Nå har jeg pratet med mange verksteder og alle sier at det ikke er mulig å sveise in den delen: mad : ! Også finner jeg ingen som har den delen av eksosanlegget (utenom Svendsen. Til: 4800.- )! Er det noen som har noen bra ideer på hva jeg kan gjøre?? For å slippe å kjøpe delen hos Svendsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2007 Har du sjekket med huggere? nbfbildeler.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 8, 2007 Har du sjekket med huggere?nbfbildeler.no Jeg skjekket både der og mange andre steder!! Men delen er vist så spesiell at den bare passet på 2H motorene! (sier de ihvertfall) Er det noen som vet noe mer eller hatt samme problemet selv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...