#1 Skrevet August 28, 2007 Hadde et lite uhel på min 90 quattro sedan istad, ligger en stor sprengstein i veien jeg ikke ser før det smeller, nokk om det, fikk en stygg bulk i ene bensin røret, blir det som er innerst, er dette tur eller retur rør? Ellers må jeg bare legge til at audi lager solide biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2007 bømp....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2007 Jeg vet ikke hvilket rør som er hva, men hvis du bare følger røret bakover så ser du om det er koblet til filteret og pumpa som henger rett under baksetet på høyre side. Hvis det er det så er det tur, er det ikke koblet til noe så er det retur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2007 Den saken er biff, men problemet er at man ikke ser så godt bak eksos og varme deksler:) Av en eller annen grunn sitter de ikke på samme side som bilen til brutter, selv om bilen har samme motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2007 hvis det er tur røret får du ikke starte. det er ivertfall helt sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...