Anbefalte innlegg

Som topicen sier,skulle ha bytta "motoren" som driver AC'n! Når jeg slår på AC anlegget i bilen,så kommer det en skralle lyd framme i motor rommet. tror det er lageret som har tatt kvelden.

Har funnet en ny en på ebay til 140 dollar. Var på møller idag å de skulle ha 10 000,- for hele jobben! Men vil heller gjøre jobben selv viss dette er en ganske grei jobb. MEN,det jeg lurte på,hva skal en gjøre å ikke gjøre når en skal bytte ut en slik en? Har sett litt rundt, å du får kjøpt hele AC motoren,å en får også kjøpt bare hjulet. De på Møller mente at jeg måtte bytte hele saken!

Håper på gode råd å svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt bare chlutsjen på kompressoren den koster ca 3000kr på møller men da slipper du jo og fylle ny gass etterpå. vist det bare er ulyd i den er det viklingene i chlutsjen som har ryki. bytte chlutsjen gjør du fint selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.