#1 Skrevet August 28, 2007 Som topicen sier,skulle ha bytta "motoren" som driver AC'n! Når jeg slår på AC anlegget i bilen,så kommer det en skralle lyd framme i motor rommet. tror det er lageret som har tatt kvelden. Har funnet en ny en på ebay til 140 dollar. Var på møller idag å de skulle ha 10 000,- for hele jobben! Men vil heller gjøre jobben selv viss dette er en ganske grei jobb. MEN,det jeg lurte på,hva skal en gjøre å ikke gjøre når en skal bytte ut en slik en? Har sett litt rundt, å du får kjøpt hele AC motoren,å en får også kjøpt bare hjulet. De på Møller mente at jeg måtte bytte hele saken! Håper på gode råd å svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2007 Ingen som har peiling altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 bytt bare chlutsjen på kompressoren den koster ca 3000kr på møller men da slipper du jo og fylle ny gass etterpå. vist det bare er ulyd i den er det viklingene i chlutsjen som har ryki. bytte chlutsjen gjør du fint selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...