Anbefalte innlegg

Har et lite problem.... har hatt min S4 `92 i 1 mnd nå og er ikke så veldig godt kjent i motorrommet ennå!

 

Måleren for motortemperaturen virker bare i ny og ne!!

 

Er det noen som kan forklare meg hvor sensoren for motortemperatur sitter i motorrommet ?? Gjerne bilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vikelig ingen som vet hvor sensoren til måleren til kjølevanntemperaturen sitter ????? 2,2T motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tolmodighet er en dyd :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke termostaten som er gåen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under innsuget sitter det en "vann-manifold". I denne sitter det blant annet en ganske stor sensor med en stor kontakt. (pleier å være brun/gul med gummihette) Denne gir bl.a. signal til måleren inni bilen, og det er ikke helt ukjent at den ryker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Under innsuget sitter det en "vann-manifold". I denne sitter det blant annet en ganske stor sensor med en stor kontakt. (pleier å være brun/gul med gummihette) Denne gir bl.a. signal til måleren inni bilen, og det er ikke helt ukjent at den ryker..

 

Tusen takk!!! Siden oljetemp måleren gir utslag regner jeg med at det er den som er gåen....eller kabelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid sensoren, og den koster 'flesk' her i norge. Kjøp den fra USA sammen med noe mer du trenger, fra f.eks germanautoparts.com eller audiquattroparts.com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.