Nord-Trøndelag: (S)ivilbil observasjoner

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Kom i "klammeri" med sivilpoliti igår. Kjørte ut i aksellerasjonsfeltet nordgående retning fra verdal. La meg rett foran en ny svart A6 s-line. Hadde da kanskje vel stor fart:-) Ved texaco røra, blinket plutselig grillen til a6`n blått og vinket meg inn.

 

Tenker det hadde vært greit å laget en tråd her der vi legger ut hvilke sivilbiler som er observert i området.

 

Ikke det at vi alle kjører fort, men det er vel greit å vite hvilke sivilbiler politiet har.

 

 

Starter tråden med:

 

07 mod. svart avant A6 s-line

 

 

Martin Fossum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nemmen! Hei Martin :) På tide at du også slenger deg med i VACN.

Ta med deg S3'n på lokallagstreff en dag!

 

Jeg har forøvrig sett en sivil svart A4 avant, ca 06 mod. med "fine" blå lys i grillen på Gråmyra for noen måneder siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, kjører de Audi å nå. Blir farligere og farligere dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved iallefall om 3biler

 

-Den sølvgrå V70`n som pendler mellom levanger og verdal

-Svart A4 stv oppservert ved langstein..... mest trolig UP sin.... da de hadde laserkontroll i sommer.

-hvit gammel mondeo stv i steinker området :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nettopp tatt av den svarte A4en på sveamarka før Skatval! 86 i 70n :( Ei uke sida cirka...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nettopp tatt av den svarte A4en på sveamarka før Skatval! 86 i 70n :( Ei uke sida cirka...

3600kr mindre å råkjøre for da....: smil :

 

Sitter med samme regning selv etter turen til våler treffet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, sånn er livet! Satt å jabba meg bort en stund der!:) Men kan ikke klandre andre enn seg selv. Det eneste jeg reagerer på er at de står på sånne øde plasser i stedet for plasser der unger o.l. ferdes. Men for all del, er en grunn for at det er fartsgrenser. Og veien mellom skogn og trondheim er et stort satsingsprosjekt i forbindelse med 0-visjons arbeidet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3600kr mindre å råkjøre for da....: smil :

 

Sitter med samme regning selv etter turen til våler treffet:p

 

: haha : du må se på veien å IKKE på spilleren vettu: smil :

 

Men for all del, er en grunn for at det er fartsgrenser. Og veien mellom skogn og trondheim er et stort satsingsprosjekt i forbindelse med 0-visjons arbeidet. :)

 

 

0 visjon? trur ikke d blir det utover der nei.. for det første dør jo folk av kjedsomhet utover der grunnet ingen plasser å kjøre forbi..: bh : for det andre kommer jo aldri ambulansene til sykehuset fordi dem heller ikke får til å kjøre forbi: dum : håper det er han som fant på det tulle med midtdeler utover der med bare et kjørefelt i hvær retning' som ligger i sykebilen den dagen den blir heftet i trafikken pga midtdeleren:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : du må se på veien å IKKE på spilleren vettu: smil :

 

 

 

 

0 visjon? trur ikke d blir det utover der nei.. for det første dør jo folk av kjedsomhet utover der grunnet ingen plasser å kjøre forbi..: bh : for det andre kommer jo aldri ambulansene til sykehuset fordi dem heller ikke får til å kjøre forbi: dum : håper det er han som fant på det tulle med midtdeler utover der med bare et kjørefelt i hvær retning' som ligger i sykebilen den dagen den blir heftet i trafikken pga midtdeleren:rolleye:

 

Du er vel den som vet best at det ikke brdde meg det spor at vi ble knipsa: smil :.... tror heller jeg lo litt med det samme :)

 

Og det satte nå iallefall ikke en demper på farten videre på turen: smil : ........:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel den som vet best at det ikke brdde meg det spor at vi ble knipsa: smil :.... tror heller jeg lo litt med det samme :)

 

Og det satte nå iallefall ikke en demper på farten videre på turen: smil : ........:

 

kan vel si det sånn at d var bra d var der du ble tatt å ikke nede i dalen: eek : hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.