#1 Skrevet August 29, 2007 Max power kommer til oasen på fredag kl 19.00 Er det noen som skal bort?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2007 Tenkte jeg skulle svinge innom. skal vi i klubben som skal bort møtes først en plass ? Vi må jo bevise at det ikke bare er 200sx i denne byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2007 Det kan vi jo. Hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2007 det syns eg dere ikke skal gjøre.. bli heller med over te rudskogen.. kom igjen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2007 Komma dokke te rudskogen heller sløvinger ass .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2007 Vi bør jo være noen som representerer oss på max power treffet og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2007 Ehm,ka er då Max Power for noge greier?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2007 Et styling/tuning blad som har noen små treff rundt om kring i landet. http://www.maxpower.no/ Du må bli med bort du og Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2007 Låner noen meg noen felger så er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2007 Låner noen meg noen felger så er jeg med Men fra spøk til revolver.. skal vi bort å kikke? gir meg en god grunn til å vaske bilen da blitt litt sløv i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2007 Men fra spøk til revolver.. skal vi bort å kikke? gir meg en god grunn til å vaske bilen da blitt litt sløv i det siste finnes alltid ein grunn til å vaska bilen,men trur ikje det e vits i det,e meldt skikkeligt regnvær frå ca i 7 tiå ikveld ifølge H-avis,får sjå om eg tar turen,ska på jobb inatt å trenge då ein cowboystrekk på benken fyst,men ka så skjer der egentlig da,e det barra folk så stille ut bilane sine eller komme dar firmaer også f.eks Johs Lunde(vil ha nye hjul ja) å sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2007 Ser på statkraft sine sider så ser det ikkje ut så det ska regna så mye. Men ska me møtast ein plass å kjøra samla bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2007 metrologisk melde ikkje regn før lørdag kl 10.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2007 jaja, eg har nå vaska bilen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 31, 2007 Har ikkje bil, men tar turen for å knipse litt bilder EDIT: haha, oasen i Haugesund dette ja... my bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...