Audi 100q og 200q - Likheter?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Audi 200 20v sedan(type44), og har en Audi 100 CS quattro(type44) stående.

Det jeg lurer på er om det overhodet er noen deler fra 100en som er lik med de som er på 200en?

Noen som har satt over noe, som har noen erfaringer om hva som passer? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en Audi 200 20v sedan(type44), og har en Audi 100 CS quattro(type44) stående.

Det jeg lurer på er om det overhodet er noen deler fra 100en som er lik med de som er på 200en?

Noen som har satt over noe, som har noen erfaringer om hva som passer? :)

200 20v'n har annet understell, grill/lykter/fangere/skjermer... Og motor.. Interiøret passer over men som regel har 200 et litt penere eller bedre interiør :P

Hvem 200 20v kjøpte du? Den hvite?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var vel først og fremst noe i understell jeg hadde et lite håp om at kunne være likt.

Interiøret er hakket finere i 200en ja, hehe :P

Jeg kjøpte den svarte som lå på finn. Kommer vel noe bilder når den er fikset opp litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er en 200 20v er det meste i bakstillingen likt om 100'en er 87-modell eller nyere, men bærearmer/fjærbein foran er annerledes. Bremsene er helt forskjellige.. Så det er nok ikke sååå mye deler du får brukt. Ellers er jo vindusrutene like.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.