Pizzamøte, Søndag 2. september

Anbefalte innlegg

Virka ikkje som det e så mange som he tenkt se på Rudskogen, så da e det vel berre å tromme sammen en gjeng :)

Som vanlig, første søndag i måneden kl 19.00, skjitprat og jungelmat på Peppes Pizza i sentrum : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i å me at de ser ut til at e ikkje kommer me ned over så stille no eg opp i alle fall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nokk stå og selge pølse på shell da jah : mad :

skulla komt om e hadde hatt fri, nokke som e igrunn skulle ha :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku snart hatt meg en tur på desse møtene, men denne fyllesyka kolliderer med møtet hver gang :P

Sku hatt møtet på lørdag ettermiddag ;) DA er jeg klar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku snart hatt meg en tur på desse møtene, men denne fyllesyka kolliderer med møtet hver gang :P

Hvis du er fyllesyk 1. søndag hver måned kl 1900 om kvelden vil jeg påstå at du bør gå i deg selv: eek : :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... bruker som regel å bli slik... Skal møte så snart jeg tar meg en "fri-helg" som matcher møtet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... bruker som regel å bli slik... Skal møte så snart jeg tar meg en "fri-helg" som matcher møtet :P

Dukker vell opp muligens, skal kjøre S2`en fra Bertel til Sula etter møtet, noen som melder seg til å vær følgebil om noe skulle gå gale?

Skal kjøre den bare på hallgivern i fordelern, så kjøyver jeg eller stopper motoren så får jeg ikke start igjen uten å ha på igjen kontakta til svinghjuls sensoren. blir litt tungvint:)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftige folk drikker lørdags ettermiddag, om ikke så planlegger de slikt!

Øl til å reparere har de på peppes til søndagen OM man skulle vær så forferdelig dårlig at man ikke klarer å sitte der ;) Så ditta var for dårlig unskyldning : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du er fyllesjuk på slike møter så er du på langt nær aleine!:)

Men skulle no igrunn tatt det neste helg så alle hadde muligheten å få være me..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du er fyllesjuk på slike møter så er du på langt nær aleine!:)

Men skulle no igrunn tatt det neste helg så alle hadde muligheten å få være me..

ta det neste mnd kanskje? :P

Ratta meg på lokalet straks,så klar for jungelmat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.