#1 Skrevet August 29, 2007 Virka ikkje som det e så mange som he tenkt se på Rudskogen, så da e det vel berre å tromme sammen en gjeng Som vanlig, første søndag i måneden kl 19.00, skjitprat og jungelmat på Peppes Pizza i sentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2007 i å me at de ser ut til at e ikkje kommer me ned over så stille no eg opp i alle fall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2007 Dukka vel opp ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2007 må nokk stå og selge pølse på shell da jah skulla komt om e hadde hatt fri, nokke som e igrunn skulle ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2007 Ej kjem no jaffal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2007 sku snart hatt meg en tur på desse møtene, men denne fyllesyka kolliderer med møtet hver gang Sku hatt møtet på lørdag ettermiddag DA er jeg klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2007 sku snart hatt meg en tur på desse møtene, men denne fyllesyka kolliderer med møtet hver gang Sku hatt møtet på lørdag ettermiddag DA er jeg klar Hvis du er fyllesyk 1. søndag hver måned kl 1900 om kvelden vil jeg påstå at du bør gå i deg selv: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2007 hehe... bruker som regel å bli slik... Skal møte så snart jeg tar meg en "fri-helg" som matcher møtet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2007 hehe... bruker som regel å bli slik... Skal møte så snart jeg tar meg en "fri-helg" som matcher møtet Dukker vell opp muligens, skal kjøre S2`en fra Bertel til Sula etter møtet, noen som melder seg til å vær følgebil om noe skulle gå gale? Skal kjøre den bare på hallgivern i fordelern, så kjøyver jeg eller stopper motoren så får jeg ikke start igjen uten å ha på igjen kontakta til svinghjuls sensoren. blir litt tungvint:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2007 sku snart hatt meg en tur på desse møtene, men denne fyllesyka kolliderer med møtet hver gang Sku hatt møtet på lørdag ettermiddag DA er jeg klar Fornuftige folk drikker lørdags ettermiddag, om ikke så planlegger de slikt! Øl til å reparere har de på peppes til søndagen OM man skulle vær så forferdelig dårlig at man ikke klarer å sitte der Så ditta var for dårlig unskyldning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2007 Viss du er fyllesjuk på slike møter så er du på langt nær aleine! Men skulle no igrunn tatt det neste helg så alle hadde muligheten å få være me.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2007 Viss du er fyllesjuk på slike møter så er du på langt nær aleine! Men skulle no igrunn tatt det neste helg så alle hadde muligheten å få være me.. ta det neste mnd kanskje? Ratta meg på lokalet straks,så klar for jungelmat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...