#1 Skrevet August 29, 2007 HVa burde jeg bruke for og fjerne emblem for hindre merker? Tenkte og få litt mere clean look bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2007 Citrus-spray. Det har de bla på Biltema. Husk bare å vaske over etterpå og polere der du har fått sitrus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2007 Citrus-spray. Det har de bla på Biltema. Husk bare å vaske over etterpå og polere der du har fått sitrus. ok, lønser sitrus emblemet av seg selv? eller må jeg lirke noe bak det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2007 Du må nok lirke litt...... Bare husk å ha god tid og ikke forhast deg. er så kjipt å få merker i lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2007 Du kan bruke tanntråd eller tynn fiskesene for å skjære av emblemet. Bruk sitrusspray etterpå for å få bort restene av limet/teipen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2007 ok takk for tipsene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2007 funker dette på alle biler.. som f.eks på min golf 3 også? Har et mindre fint GL merke.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2007 Tanntråd eller TYNT fiskesnøre kan brukes på alle limte merker, ja. Du "skjærer" det rett og slett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2007 brukte selv plaster fjerner fra apoteket samt tanntråd.. funket fint hvis du tar deg god tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2007 eller varmluft da løsner det med en gang har jeg erfart. Må selvfølgelig ikke få lakken til å boble da så bruke sitrusrens for å fjerne limrester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2007 hjalp en kompis å fjerne alle emblem bak på en passat 99mod. Vi brukta varmluftpistol og pirka de av med en plastkile. resten av limet gikk av ved å dra fingrene over så de rulla seg sammen. polerte etterpå. ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2007 samme her,varmluftspistol fungerer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2007 Vi bruker varmluftspistol på jobben for sånne ting, fungerer best har jeg erfart... Til limfjerning teknisk sprit / citrus rens.. Salmiakkvann og så polere om du bruker sitrus:) Å om man skal montere merker så husk å ikke ha nypolert bil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2007 Å om man skal montere merker så husk å ikke ha nypolert bil:p Ikke, hvorfor? SKal montere merke på min men ville vente til den var nypolert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2007 tok merket mitt med tanntråd idag og vasket med insektfjerner etterpå og da gikk det rett av... ikke noe merker eller noe ting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 30, 2007 Ikke, hvorfor? SKal montere merke på min men ville vente til den var nypolert..Det ligger vel en hinne utenpå lakken som gjør at merket ikke får best feste, regner jeg med? Høytrykkspyler med varmt vann (varmere enn normalt) funker også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...