#26 Skrevet August 30, 2007 Sikkert hørt det før, men hva med å fjerne det høytsittende bremselyset med targe-bøyle i stedet? Blir litt mindre støy da ... Hehe,nope. Den sitter godt der den gjør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 30, 2007 Har uten emblemer selv bak på min, synes nesten det blir litt tomt :] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 26, 2007 Har uten emblemer selv bak på min, synes nesten det blir litt tomt :] Derfor sitter mitt på ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 26, 2007 La ringene være i fred du Tom Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 28, 2007 La ringene være i fred du Tom Are Helt klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 28, 2007 Er usikker på om jeg skal fjerne Audi ringene på bakluken eller ikke. Synes faktisk det ble litt tøft uten ringene også. Blikkfanget er den grasiøse bakfangeren, så jeg så nesten ikke forskjell på bilde med og uten merke jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 28, 2007 gud bedre. fjern ringene og bytt om eksosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 29, 2007 Helt enig. gjør noe med eksosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 29, 2007 Blikkfanget er den grasiøse bakfangeren, så jeg så nesten ikke forskjell på bilde med og uten merke jeg... Hehe,den sitter godt der den gjør den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 29, 2007 Hmm,det der så ikke ille ut Kenneth! Da blir det nok dobbel eksos på meg til våren igjen. Enten slik som du har gjort der eller 1stk 4" på hver side noe alà B6 1.8T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 29, 2007 Hmm,det der så ikke ille ut Kenneth! Da blir det nok dobbel eksos på meg til våren igjen. Enten slik som du har gjort der eller 1stk 4" på hver side noe alà B6 1.8T. Ikke dumt det heller nei Mange muligheter med en slik hekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 29, 2007 Har du ringene i grillen kan du fjerne dem bake, men å ta vekk ringene både framme og bake er vel galskap ? har man ringene, so har man ringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 29, 2007 Ikke dumt det heller nei Mange muligheter med en slik hekk Hehe,den nederste var litt tøff! Men blir nok enten 2stk 3" rør pr side eller 1stk 4" rør pr side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 29, 2007 Har du ringene i grillen kan du fjerne dem bake, men å ta vekk ringene både framme og bake er vel galskap ?har man ringene, so har man ringene Har ringene foran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 29, 2007 Moro med photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 29, 2007 Takker folkens,men synes det er penest med 2stk rør pr side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...