#1 Skrevet August 30, 2007 Ja, jeg vet det fortsatt er 30.August, men siden gradestokken nå har vist 4grader de siste nettene må jeg begynne å tenke på å ha klar vinterdekkene. Jeg har følgende krav til dekk: - Pigger.. Piggfritt er ikke et alternativ engang, da er bedre å kjøre på sommerdekk - Ikke regummiert o.l. dritt. - Ikke dekk til 1000.- pr.stk osv. Vet ikke om det er noen begrensninger, men jeg har kjettinger som jeg nok kommer til å bruke et par ganger også... Ellers er jeg åpen for forslag, ser for meg dekk i 4-600.- klassen Skal brukes på Golf2 med 5x13" felg(eller var 5,5"?) På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2007 Interdekk har NOKIAN HAKKAPELIITTA 4 M/PIGG 175/70-13 til 763,- Kjempegode dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2007 Interdekk har NOKIAN HAKKAPELIITTA 4 M/PIGG 175/70-13 til 763,- Kjempegode dekk. Ah.. Ikke et dumt forslag:) Skal sjekke det ut, takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...