Hvordan løsne sideskjørt på Audi Coupe 85?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvordan løsne dette? Jeg er redd for å brekke av noe og etter mye fikling ser jeg ikke hvordan dette tas av på riktig måte. Har til nå skrudd av alle skruene under men det henger igjen øvers i metallet : klø :

Noen råd settes stor pris på :)

Eksempel bilde: http://www.autometrix.co.uk/images/classifieds/july06/90quattro005.jpg

Og er det samme list. på en 4 dørs som 2 dørs? (sånn om jeg skulle klare å skade dem og må skaffe nytt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tittelen sier, hvordan løsne dette? Jeg er redd for å brekke av noe og etter mye fikling ser jeg ikke hvordan dette tas av på riktig måte. Har til nå skrudd av alle skruene under men det henger igjen øvers i metallet : klø :

Noen råd settes stor pris på :)

Eksempel bilde: http://www.autometrix.co.uk/images/classifieds/july06/90quattro005.jpg

Og er det samme list. på en 4 dørs som 2 dørs? (sånn om jeg skulle klare å skade dem og må skaffe nytt).

er bare å bruke et skrujern. skal være 2-3 skruer under sideskjørtet mener jeg. På oppsiden. visst du skulle være uheldig å ødelegge, har jeg 2 hele liggende;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

under den metall lista øverst på skjørtet sitter det skruer værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være 2-3 skruer

Det er litt mere enn 2-3 skruer, det er faktisk 8-10 stykker, kanskje enda et par. Metall-listen er klipset fast, og hvis du ser nøye etter kan du se små spor hvor du skal stikke inn skrujernet for å løsne listen. Begynn på midten, for endene av listen er tredd inn i hull i endene av skjørtet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.