#1 Skrevet August 30, 2007 Som tittelen sier, hvordan løsne dette? Jeg er redd for å brekke av noe og etter mye fikling ser jeg ikke hvordan dette tas av på riktig måte. Har til nå skrudd av alle skruene under men det henger igjen øvers i metallet Noen råd settes stor pris på Eksempel bilde: http://www.autometrix.co.uk/images/classifieds/july06/90quattro005.jpg Og er det samme list. på en 4 dørs som 2 dørs? (sånn om jeg skulle klare å skade dem og må skaffe nytt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2007 Som tittelen sier, hvordan løsne dette? Jeg er redd for å brekke av noe og etter mye fikling ser jeg ikke hvordan dette tas av på riktig måte. Har til nå skrudd av alle skruene under men det henger igjen øvers i metallet Noen råd settes stor pris på Eksempel bilde: http://www.autometrix.co.uk/images/classifieds/july06/90quattro005.jpg Og er det samme list. på en 4 dørs som 2 dørs? (sånn om jeg skulle klare å skade dem og må skaffe nytt). er bare å bruke et skrujern. skal være 2-3 skruer under sideskjørtet mener jeg. På oppsiden. visst du skulle være uheldig å ødelegge, har jeg 2 hele liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2007 under den metall lista øverst på skjørtet sitter det skruer værtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2007 skal være 2-3 skruer Det er litt mere enn 2-3 skruer, det er faktisk 8-10 stykker, kanskje enda et par. Metall-listen er klipset fast, og hvis du ser nøye etter kan du se små spor hvor du skal stikke inn skrujernet for å løsne listen. Begynn på midten, for endene av listen er tredd inn i hull i endene av skjørtet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2007 Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...